سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵
حضور فرهنگسرای قرآن با 4 مجموعه معنوی در نمایشگاه قرآن

فرهنگسرای قرآن با مجموعه‌ای از محصولات معنوی در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور دارد. در این میان چهار مجموعه کتاب آموزش‌های قرآنی خودنمایی می‌کنند.-

لیلا اکبری‌پور، مدیر روابط عمومی فرهنگسرای قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این‌باره اظهار کرد: تولیدات قرآنی این فرهنگسرا در قالب بسته‌ها و نرم‌افزارهای آموزش غیرحضوری قرآن کریم، کتاب‌های قرآنی و لوح‌های فشرده ترجمه و تفسیر قرآن کریم به مخاطبان نمایشگاه ارایه می‌شود.

وی مجموعه سه جلدی «آموزش مفاهیم قرآن کریم در سه سطح»، اثر مسعود وکیل، «آموزش تجوید مقدماتی قرآن کریم» اثر حسین اخوان‌اقدم، «آموزش روخوانی قرآن کریم» تالیف اسماعیل عاکفی، بهروز یاری‌گل و حسین اخوان‌اقدم و «اصول و قواعد فصیح‌خوانی قرآن کریم» نوشته حسین اخوان‌اقدم را کتاب‌های غرفه فرهنگسرای قرآن در نمایشگاه امسال معرفی کرد. 

اکبری‌پور دستاوردهای کارگاه‌های معنوی برگزار شده در فرهنگسرای قرآن را محتوای لوح فشرده ترجمه و تفسیر قرآن کریم با عنوان «انسان از آغاز تا فرجام» دانست که در نمایشگاه ارایه می‌شود.

وی لوح فشرده «قرآن کارگاه شفا» اثر حسین اقبالی‌نسب را از دیگر آثار غرفه این فرهنگسرا در نمایشگاه قرآن نام برد.

مدیر روابط عمومی فرهنگسرای قرآن برپایی همایش «عمری با قرآن» را از  برنامه‌ها معنوی این مرکز در ایام ماه مبارک رمضان اعلام کرد که قرار است چهارمین روز مرداد ماه در فرهنگسرای قرآن برگزار شود و گفت: کارگاه «هوش اخلاقی» از سلسله نشست‌ها مهارت‌های زندگی قرآنی با حضور حسین اقبالی‌نسب و «محفل جزءخوانی قرآن کریم» از دیگر برنامه‌های رمضانی فرهنگسرای قرآن به شمار می‌آیند.

غرفه فرهنگسرای قرآن در سالن اصلی شبستان، انتهای راهروی 15 در بخش موسسات و نهادهای نمایشگاه قرآن کریم جای دارد، علاقه‌مندان از ساعت 17 تا 24 می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط