دوره دوم انتشار فصلنامه علمی-پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی شماره اول خود را با عنوان «روانشناسی مدرسه» منتشر کرد.-
رابطه سبک مدیریت کلاس معلمان با انگیزش و پیشرفت ریاضی دانشآموزان پنجم ابتدایی دیگر مقاله علمی چاپ شده در این فصلنامه علمی-پژوهشی است.
در ادامه این فصلنامه، عوامل فشارزای دانشآموزان دوره متوسطه شهر اردبیل و برخی متغیرهای مرتبط با آنها و مقایسه ادراک از خود و رفتارهای ایمنی در دانشآموزان دارای نشانههای اختلال اضطراب اجتماعی و بههنجار در اختیار مخاطبان برای مطالعه قرار گرفته است.
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری و مطالعه در ارتقای خودپنداره دانشآموزان دارای اضطراب امتحان عنوان دیگر مقاله علمی است که اقبال چاپ در این فصلنامه را به خود اختصاص داده است.
فرا تحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی بر میزان اضطراب امتحان در ایران، با روش روزنتال و رابین و نیز مقاله بررسی سرمایه اجتماعی و شادکامی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دختر دبیرستانی دیگر مقالههای فصلنامه علمی-پژوهشی «روانشناسی مدرسه» را تشکیل میدهند.
شماره اول دوره دوم فصلنامه علمی-پژوهشی با عنوان «روانشناسی مدرسه» بهار امسال از سوی دانشگاه محقق اردبیلی منتشر شده است.
نظر شما