شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
سراي اهل قلم ميزبان صد نويسنده دفاع‌‌مقدس مي‌شود

سراي اهل قلم بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران ميزبان صد نويسنده دفاع مقدس مي‌شود. اين نشست با هدف هم‌انديشي ميان مولفان اين حوزه و تجليل از چند مولف به همت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس سپاه برگزار خواهد شد.-

علي ناظري، معاون فرهنگي سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس سپاه در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اظهار كرد: اين سازمان در سال 1391 توانست هفت جلسه هم‌انديشي را در شهر‌هاي اروميه، قزوين، زنجان، زاهدان، اصفهان، آبادان و تبريز برگزار كند. حضور نويسندگان صاحب‌نام حوزه دفاع‌مقدس در اين جلسه‌ها همچون قاسم علي فراست، رحيم مخدومي، محمدرضا بايرامي و مصطفي رحمان‌دوست فرصتي را فراهم آورد تا نويسندگان شهرستان‌ها با اين استادان به پرسش و پاسخ بنشينند. 

وي افزود: در طول يك سال گذشته صد نويسنده از شهرستان‌ها در اين جلسه‌ها حاضر شدند. سازمان حفظ‌ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس سپاه در بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از اين صد نويسنده دعوت خواهد كرد تا در نشستي صميمي با يكديگر به گفت‌وگو بنشينند.

ناظري گفت: هماهنگي‌هاي لازم با برگزار كنندگان نمايشگاه بيست‌وششم انجام شده است و اين برنامه در يكي از روز‌هاي برپايي نمايشگاه در سراي اهل قلم برگزار مي‌شود و اگر اين امكان هم فراهم نشد اين نشست را در فضاي باز نمايشگاه برپا خواهيم كرد و از چند نويسنده از استان‌ها تجليل خواهيم كرد.
 
وي در پايان گفت: يكي ديگر از برنامه‌‌هاي سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس در اين ايام و براي نويسندگان ميهمان اهداي بن كتاب براي خريد آثار از بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران است.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از یازدهم تا بیست‌‌ویکم اردیبهشت ماه در مصلي امام خميني(ره) بر پا مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها