دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲
12 عنوان دفتر شعر جدید به نمایشگاه کتاب می‌رسد

انتشارات مروارید در بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با 12 عنوان دفتر شعر جدید حضور دارد. مجموعه شعر داستان «گریز از مرکز» سروده لیلا صادقی و «بنفش‌تر از خود با خیابان‌های خاموش» نوشته محمدرضا اصلانی از جمله این کتاب‌ها هستند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، احمد خداداد، مسوول روابط‌عمومی انتشارات مروارید گفت: علاوه بر دفترهای شعری که اسفند 1391 منتشر و راهی بازار نشر شدند، سه مجموعه شعر دیگر نیز فروردین امسال منتشر و در نمایشگاه ارایه می‌شود.

وی ادامه داد: «گریز از مرکز» مجموعه شعر، داستانی از لیلا صادقی، «بنفش‌تر از خود با خیابان‌های خاموش» سروده محمدرضا اصلانی و «رقص نردبان» از سپیده خمسه‌نژاد عنوان این سه مجموعه هستند.

خداداد به کتاب‌های منتشر شده ماه گذشته اشاره و تشریح کرد: «داربست» از آزاده بشارتی، «این قلب معمولی نمی‌زند» سروده فریبا صدیقیم، «میان دو فنجان سرد می‌شویم» دفتر شعری از نازنین نظام شهیدی، «از هزاره ترنج» سروده نرگس باقری و ترجمه شعرهای راجر مگاف با عنوان «فقط محض جر و بحث» به کوشش یگانه وصالی و وحید روزبهانی عنوان آخرین کارهای منتشر شده نشر مروارید در حوزه شعرند. 

وی افزود: همچنین تجدید چاپ حدود پنج عنوان از دفترهای شعر منتشر شده پیشین نیز در نمایشگاه ارایه می‌شود.

خداداد در پایان یادآور شد: سال گذشته چهار عنوان گزینه شعر جدید مانند گزینه اشعار ضیاء موحد یا محمود معتقدی منتشر شد و امسال نیز چند عنوان گزینه شعر مانند گزینه شعر حافظ موسوی و رضا چایچی در دست آماده‌سازی است که البته به نمایشگاه نمی‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط