دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۴
تازه‌هایی در شعر و رمان از سوي مرواريد به بازار کتاب می‌آیند

پنج مجموعه شعر جدید، دو اثر در حوزه رمان و دو کتاب در زمینه طنز از تازه‌ترین آثار انتشارات مرواریدند که تا پایان امسال راهی بازار کتاب می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی انتشارات مروارید، به تازگی از سوی نشر مروارید رمان «سقوط آزاد» نوشته‌ ویلیام گولدینگ با ترجمه‌ سهیل سمی، مجموعه شعر جدید سیدعلی صالحی با نام «عاشقانه‌های بعد از گرگ» و ترجمه‌ جدیدی از حسین یعقوبی با نام «گفت‌وگو با بورخس» منتشر شده است. «گفت‌وگو با بورخس» شامل هفت گفت‌وگوی بلند است که فرناندو سورنتینو با بورخس درباره‌ ادبیات، تاریخ و سیاست انجام داده است.

همچنین تا پایان امسال پنج مجموعه‌ شعر با عنوان‌های «این قلب معمولی نمی‌زند» اثر فریبا صدیقیم، «از هزاره‌ ترنج» سروده نرگس باقری، «داربست» از آزاده بشارتی و دفتر شعر جدید محمدرضا اصلانی با نام «بنفش‌تر از خود با خیابان‌های خاموش» و «فقط محض جروبحث» (برگزیده‌ای از اشعار طنزآمیز راجر مگاف، شاعر طنزپرداز انگلیسی) با ترجمه یگانه وصالی و وحید روزبهانی از سوی این انتشارات راهی بازار کتاب می‌شوند.

دیگر کتاب‌های در دست انتشار مروارید عبارتند از: رمان «کافه لیبرتی» نوشته‌ ژرژ سیمنون با ترجمه‌ رامین آذربهرام، رمان «میان سایه‌های خاکستری» اثر روتا سپه‌تیس با ترجمه‌ سیروس قهرمانی، «ایران‌هراسی: منطق نگرانی اسرائیل» نوشته‌ هگایی رام با ترجمه‌ فریدون مجلسی، مجموعه طنز «حالیوود» نوشته‌ امید مهدی‌نژاد، مجموعه طنز «ضد حالات» نوشته‌ سعید بیابانکی و «مامور 6» نوشته‌ تام راب اسمیت با ترجمه‌ نادر قبله‌ای.

پیش‌تر کتاب‌های «کودک 44» و «گزارش محرمانه» از تام راب اسمیت با ترجمه قبله‌ای منتشر شده بود و این دو کتاب در حقیقت دو جلد نخست از سه‌گانه این نویسنده بودند.

در پاییز امسال نیز در حوزه‌ شعر معاصر، مجموعه‌های «باله‌ ماسه‌ها» سروده رضا چایچی، «بی‌سرزمین» از ناهید کبیری، «به مردن عادت نمی‌کنم» دفتر شعری از پروین سلاجقه و «میان دو فنجان سرد می‌شویم» سروده نازنین نظام شهیدی از سوی نشر مروارید منتشر و راهی بازار کتاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط