چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۹
برگزیدگان جایزه ادبی تبریز معرفی می‌شوند

دبیر علمی دومین جشنواره «جایزه ادبی تبریز» در استان آذربایجان شرقی گفت: نتایج مرحله دوم داوری این جشنواره نیمه اسفندماه امسال اعلام خواهد شد. معرفی صاحبان آثار برگزیده در مراسمی از سوی سازمان فرهنگی ـ هنری اداره شهرداری تبریز صورت می‌گیرد.-

حسین مهرنگ در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: نیمی از 750 قطعه شعر و 833 اثر داستانی که از سوی 273 شرکت‌کننده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده‌اند، به مرحله دوم جشنواره «جایزه ادبی تبریز» راه یافتند.

وی عنوان کرد: این آثار پس از تبادل نظر گروهی و انفرادی داوران درباره جنبه‌های ساختاری و فنی در خانه هنرمندان تبریز «خانه ختایی» و همچنین در صورت کسب بالاترین امتیاز، به عنوان اثر برگزیده این جشنواره انتخاب و معرفی خواهند شد.

دبیر علمی دومین جشنواره «جایزه ادبی تبریز» با بیان این‌که در مرحله نخست داوری آثار این جشنواره نوشتارهایی که قابلیت حضور و رقابت را نداشتند غربال شدند، ادامه داد: زمان بررسی این آثار به دلیل مشغله‌های مختلف داوران «جایزه ادبی تبریز» به طول انجامیده است، زیرا اغلب آنان از استادان دانشگاه‌ها و مراکز علمی به شمار می‌آیند و گردهم آمدن روزانه آنان مقدور نیست.

وی یادآور شد: پیش از این زمان معرفی برگزیدگان این جشنواره را ابتدای اسفندماه اعلام کرده‌ بودیم، در حالی که فرآیند داوری یک کار انسانی به شمار می‌آید و اینک زمان تعیین شده چند روز به تعویق افتاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط