انتشارات جامعهشناسان کتاب «جامعه و MBA» نوشته «نیلو سوبل» را با ترجمه علیرضا نیازمند در آستانه نشر دارد. این اثر درباره ارتباط جامعه و مدیریت در حوزه بازاریابی است.-
شیوا شکاری MBA را تربیت افراد ورزیده در اداره کردن کسب و کار یا یکی از رشتههای مدیریت و برنامهریزی استراتژیک تعریف کرد و گفت: کتاب «جامعه و MBA» که تلفیقی از دیدگاههای مدیریت و جامعهشناسی به شمار میآید، مطالبی را از بعد اجتماعی درباره شرایط خرید و بازاریابی، عوامل موثر در تحلیل بازاریابی، مدیریت ریسک و مدیریت منابع انسانی بیان میکند.
وی «درباره بازاریابی و مدیریت تولید»، «حسابداری و امور مالی»، «منابع انسانی و مدیریت اجرایی»، «آمار»، «اقتصاد»، «مدیریت فناوری»، «سیاستگذاری و اخلاق تجاری» و «برنامهریزی استراتژیک» را عناوین فصول هشتگانه کتاب معرفی کرد.
مدیر انتشارات جامعهشناسان با اشاره به این که «جامعه و MBA» موضوعاتی را در زمینه اخلاق تجاری بازگو میکند، گفت: دیدگاههای اجتماعی در حوزه اقتصاد خرد و کلان و مشتریپسند کردن تولیدات از مباحث کتابند.
انتشارات جامعهشناسان نخستین چاپ کتاب «جامعه و MBA» را در قطع وزیری و حجمی بیش از 380 صفحه روانه بازار کتابهای اجتماعی میکند.
نظر شما