دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۸
کتاب در کبودراهنگ گل کرد

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ در استان همدان گفت: در دهه فجر کتابخانه «شهید اشرفی اصفهانی» مجری نمایشگاه مطبوعات و روز شمار انقلاب است و در سایر کتابخانه‌های این شهرستان نمایشگاه موضوعی کتاب برپاست.-

 سیدجواد معینی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: نمایشگاه مطبوعات و روز شمار انقلاب در سالن اصلی کتابخانه «شهید اشرفی اصفهانی» با همکاری یکی از خبرنگاران کبودراهنگ و ارایه افزون بر 50 شماره از روزنامه‌های دوران انقلاب که لحظه به لحظه حوادث پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گزارش می‌کند، برگزار شده است.

وی ادامه داد: همچنین در شش باب کتابخانه کبودراهنگ نمایشگاه موضوعی کتاب با محتوای انقلاب اسلامی، شخصیت والای امام خمینی(ره) و رویدادهای دهه فجر برپاست.

معینی هدف از برپایی این نمایشگاه‌ها را آشنایی هرچه بیشتر جوانان نسل امروز با شخصیت جهانی امام خمینی(ره) و نقش بسیار مهم ایشان در نتیجه‌بخش شدن خواسته‌های مردم انقلابی در تشکیل حکومت اسلامی ایران در سال 1357 عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه‌ها حدود سه هزار نسخه کتاب عرضه شده است و با همکاری اداره آموزش و پرورش کوشیده‌ایم فرصت بازدید دانش‌آموزان مدارس این منطقه از کتابخانه‌ها را فراهم کنیم.

وی در ادامه از اجرای مسابقه کتابخوانی در سطحی گسترده خبر داد و عنوان کرد: با همکاری اداره آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن‌های اسلامی کبودراهنگ، هفت هزار فرم مسابقه کتابخوانی را در سطح شهرستان کبودراهنگ توزیع کرده‌ایم.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: همچنین به مناسبت دهه فجر برای عضویت علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان در مسابقات فرهنگی و کتابخوانی کتابخانه‌ها، تخفیف ویژه‌ای قایل شدیم و اینک که در پنجمین روز دهه فجر قرار داریم، 500 نفر به اعضای کتابخانه‌های این شهرستان افزوده شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط