دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۱
فعالیت کتابخانه‌های کبودراهنگ افزایش می‌یابد

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ در استان همدان از برگزاری جلسه هم‌اندیشی این اداره خبر داد و گفت: در این جلسه، ویژه برنامه‌های اداره کتابخانه‌های شهرستان کبودراهنگ در دهه فجر انقلاب اسلامی به تصویب رسیدند.-

سیدجواد معینی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این‌که این جلسه امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: درصددیم به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی امسال در شش باب کتابخانه این منطقه مسابقات فرهنگی و برنامه‌های گوناگون را اجرا کنیم. برنامه‌هایی نظیر مسابقات کتابخوانی،‌ برپایی نمایشگاه‌های موضوعی کتاب،‌ زنگ انقلاب، ‌عضویت نیم‌بهای علاقه‌مندان در کتابخانه‌ها و جشن انقلاب، از جمله اقدامات این اداره در دهه فجر انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند.

وی ادامه داد: همچنین کتابداران کبودراهنگی در دهه فجر برای برگزاری نمایشگاه‌های موضوعی کتاب به مدارس بزرگ و پرجمعیت این منطقه خواهند رفت. هدف از این کار، معرفی کتاب‌های مختلف و جذب دانش‌آموزان به مطالعه و کتابخانه است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستن کلیبر عنوان کرد: عضویت اعضا و خانواده‌هایشان در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای، از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه فجر انقلاب اسلامی این اداره خواهد بود.

وی با بیان کرد: همچنین می‌کوشیم تا خانواده‌های اعضای کتابخانه را به عضویت در کتابخانه‌های کبودراهنگ درآوریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط