شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۴
تشکیل کارگروه‌های مطالعاتي در کتابخانه‌های عمومی قصر شیرین

کارگروه‌های مطالعاتي در چهار موضوع دین، تاریخ، روانشناسی و ادبیات در کتابخانه‌های عمومی شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه تشکیل شد._

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) عنوان کرد: کارگروه‌های مطالعاتي با هدف ترويج فرهنگ کتاب و كتابخواني و ايجاد عادت به مطالعه مفيد در این شهرستان تشکیل شده است. 

بیژن راستی‌فر ادامه داد: اکنون چهار کارگروه مطالعاتی با موضوعات دین، تاریخ، روانشناسی و ادبیات در کتابخانه‌های عمومی شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: بیش از 10 نفر از اعضای فعال کتابخانه‌ها در این کارگروه‌ها فعالند و علاوه بر جذب و تشویق و ترغیب مردم به حضور در کتابخانه‌ها، کتاب‌هایی با موضوعات مطرح شده را مطالعه و نقد و بررسی می‌کنند.

راستی‌فر با اشاره به تاثیر این طرح برای تحقق اهداف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: امیدواریم جلسات مستمر باشد، اکنون استقبال از این طرح بیشتر شده و گامی برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی شهرستان است.

این مقام مسوول با بیان این‌که جلسه انجمن کتابخانه‌ها در شهرستان قصرشیرین از لحاظ برگزاری جلسات رتبه نخست استان کرمانشاه را داراست افزود: طبق برنامه تا پایان سال 1404 باید حدود 30 درصد از مردم عضو کتابخانه‌ها باشند که تاکنون 20 درصد از مردم شهرستان قصرشیرین به عضویت کتابخانه‌ها درآمده‌اند.

به گفته وی، قصرشیرین چهار کتابخانه نهادی دارد که به مردم این شهر خدمات‌رسانی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط