پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
بررسی «کاربرد فناوری در برنامه‌ریزی درسی» از نگاه مولف کرمانشاهی

مولف کتاب «کاربرد فناوری در برنامه‌ریزی درسی» گفت: تاکنون کتاب‌هایی که با این موضوع منتشر شده‌اند، تنها به موضوع فناوری‌های آموزشی پرداخته‌‌اند اما کاربرد آن‌ها در برنامه‌ریزی درسی بررسی نشده بودند. به همین دلیل به نظر می‌آید این کتاب از این نظر اثر جدیدی است._

فرامرز ملکیان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: این کتاب همان‌گونه که از عنوانش برمی‌آید، به موضوع کاربرد فناوری‌های آموزشی در برنامه‌ریزی درسی می‌پردازد.
 
وی ادامه داد: کاربرد فناوری در زمینه اصول انتخاب محتوای برنامه درسی، کاربرد فناوری در سازماندهی محتوای درسی و جنبه‌های مختلف برنامه درسی و ارتباط آن با فناوری آموزشی، از جمله مباحثی‌اند که در این کتاب به آن‌ها پرداخته شده است.
 
وی افزود: کاربرد فناوری در ارزشیابی و شیوه‌های آموزش و تدریس و استفاده از فناوری آموزشی در سازماندهی برنامه درسی برای ارتقای کیفیت آموزشی، از دیگر مباحث این اثراست.
 
به گفته این مدرس دانشگاه، کتاب حاضر برای دانشجویان کارشناسی ارشد علوم تربیتی و تکنولوژی آموزشی کاربرد دارد.
 
کتاب «کاربرد فناوری در برنامه‌ریزی درسی» نوشته فرامرز ملکیان و سوزان عارضی با شمارگان دو هزار نسخه و بهای 195 هزار ریال از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط