سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
افتتاح کتابخانه مستقل پیامبر اعظم (ص) در تبریز

مدیرمسوول کانون فرهنگی ـ هنری پیامبر اعظم(ص) تبریز در استان آذربایجان شرقی از بهره‌برداری و افتتاح کتابخانه مستقل این کانون سه شنبه (10 بهمن‌ماه) همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد(ص) خبر داد.-

علی علیپور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتابخانه مستقل پیامبر اعظم(ص) نخستین کتابخانه شهرک ولیعصر(عج) تبریز به شمار می‌آید. این کتابخانه در 250 متر مربع و سالن مطالعه‌ای با گنجایش 90 نفر ایجاد شده و اکنون تجهیزاتی مانند میز و صندلی، قفسه، منابع و سیستم‌های رایانه‌ای آن خریداری شده است.

وی ادامه داد: اکنون بخشی از منابع مخزن این کتابخانه‌ را تهیه کردیم و در تلاشیم آن را به منابع مرجع مجهز کنیم تا دانشجویان و دانش‌آموزان نیز از این محیط فرهنگی استفاده کنند، همچنین کانون مساجد این منطقه تهیه آثار جدید و به روز این کتابخانه را برعهده گرفته است.

مدیرمسوول کانون فرهنگی ـ هنری پیامبراعظم(ص) تبریز با بیان این‌که کتابخانه که به 10 دستگاه رایانه و اینترنت پرسرعت مجهز است، بیان کرد: هزینه‌های پیش‌بینی شده راه‌اندازی این کتابخانه حدود یک میلیارد ريال است، این کتابخانه نیز به شکل مستقل از نهاد کتابخانه‌ها با مدیرت هیات امنای مسجد امام صادق(ع) شهرک ولیعصر اداره خواهد شد. 

عليپور با بیان این‌که برای راه‌اندازی و بهره‌برداری این کتابخانه خواستار همکاری و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تبریز با کانون فرهنگی ـ هنری و مسجد امام صادق(ع) بودیم، عنوان کرد: پیش از ایجاد کتابخانه پیامبراعظم(ع)، از این بخش کانون به عنوان حسینه استفاده می‌شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط