چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۵
برگزاری نخستین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران 26

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری نخستین جلسه شورای سیاستگذاری بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: این جلسه هفته آینده با حضور سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا خواهد شد._

داریوش رضوانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: چندی پیش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی اعضای شوراي سياستگذاري بيست‌و‌ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران را معرفي کرد. این اعضا هفته آینده با هدف تعیین سیاست‌های دوره جدید نمایشگاه کتاب تهران در دفتر وزیر ارشاد نخستین جلسه خود را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه مذکور به ارایه توصیه‌ها، پیشنهادها، اهداف و جهت‌گیری‌های بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌پردازد و اعضای شورا نیز رهنمودهای وی را با هدف برپایی هرچه بهتر این دوره از نمایشگاه کتاب تهران در دستور کار خود قرار خواهند داد.

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: جلسه‌های اعضای شورای سیاستگذاری بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به صورت ماهانه با هدف بررسی طرح‌های پیشنهادی و برنامه‌ریزی‌ برای با کیفیت‌‌تر برگزار شدن نمایشگاه کتاب تهران برپا می‌شوند.

مسوول کارگروه حل مشکل کاغذ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از ورود کاغذ 62 هزار تومانی به کشور خبر داد و گفت: تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران چندی پیش با اعتباری که در نظر گرفته بود، قراردادی را با تولیدکنندگان خارج از کشور با هدف ورود کاغذ 62 هزار تومانی انجام داد که در بخشی از این فعالیت با کمبود نقدینگی مواجه شد. اکنون این نقدینگی تا اندازه‌ای توسط برخی موسسه‌های فرهنگی تامین شده است،به‌گونه‌ای که به‌تدریج شاهد ورود این کاغذ به کشور خواهیم بود.

حميد شاه‌آبادي، دكتر محمدمهدي فداكار، مهدي فضائلي، محمدباقر خرمشاد، داريوش رضواني، محمدرضا وصفي، علي زارعي‌نجف‌دري، محمد حسني، علي شجاعي‌صائين، مصطفي اميدي، محمد اللهياري، محمد عظيمي، يوسف افراش و محمدعلي منفرد اعضاي شوراي سياستگذاري بيست‌و‌ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران را تشکیل می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط