پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
«دانش‌آموز و اخلاق معاشرت» از قم می‌آید

کتاب «دانش‌آموز و اخلاق معاشرت» اثر جواد محدثی به زودی از سوی موسسه بوستان کتاب استان قم روانه بازار نشر خواهد شد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مطالب کتاب «دانش‌آموز و اخلاق معاشرت» دربرگیرنده نیاز عموم مردم است و برای گروه‌های سنی نوجوان و جوان به رشته تحریر درآمده است.

این نوشتار در 15 بخش به موضوعاتی نظیر «شناخت و مراعات حقوق دیگران»،‌«سلام و مصاحفه»، «خوشرویی و خوش‌برخوردی»، «عزت نفس»، «رازداری»، «ادب»، «آیین دوستی»، «ابراز دوستی»، «شوخی و مزاح»، «نقدپذیری»، «صداقت» و «سازگاری» می‌پردازد. البته هر یک از این بخش‌ها شامل زیرمجموعه‌ای است که به ریشه لغوی و مباحث دینی آن‌ها توجه دارد.

محدثی در این اثر ‌کوشیده تا به مباحثی مانند «چگونه سخن بگوییم؟ چگونه رابطه برقرار کنیم؟ با چه کسانی و با چه معیارهایی دوست شویم؟ در خانه، مدرسه و اجتماع با پدر و مادر، معلمان، دوستان و افراد دیگر چه رفتاری داشته باشیم؟ برخورد شایسته با دیگران براساس آموزه‌های دینی چیست؟» بپردازد. وی اعتقاد دارد که معاشرت خوب و جذاب با دیگران یک «هنر» است. 

چاپ هفتم کتاب «دانش آموز و اخلاق معاشرت» نوشته جواد محدثی با شمارگان یک هزار نسخه، 148 صفحه و به بهای 35 هزار ريال به زودی از سوی موسسه بوستان کتاب قم روانه بازار کتاب خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط