سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۰
برگزاری کلاس‌های قصه‌گویی و کتابخوانی ویژه کودکان پارس‌آبادی

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد در استان اردبیل از اجرای کلاس‌های قصه‌گویی و کتابخوانی برای کودکان کمتر هفت سال خبر داد.-

حجت‌الاسلام امین پورمحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ اظهار کرد: این اداره با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آبادی کلاس‌های قصه‌گویی و کتابخوانی را برای کودکان کمتر از هفت سال پارس‌آبادی برگزار می‌کند. در این کلاس‌ها کودکان عضو مهدکودک‌ها و مراکز پیش‌دبستانی شرکت می‌کنند.

وی با بیان این که فعالیت این کلاس‌ها در هفته کتاب آغاز شده است و ما در نظر داریم همواره در طول سال هم آن‌ها را برگزار کنیم، ادامه داد: کودکان علاوه بر استفاده از این کلاس‌های می‌توانند در کارگاه‌های نقاشی کتابخانه‌های پارس‌آباد نیز شرکت کنند و در پایان از جوایزی هم بهره‌مند شوند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: مدتی است در کتابخانه‌های این شهرستان نمایشگاه‌های تازه‌های کتاب برپاست و تاکنون با استقبال خوبی هم روبه‌رو شده‌اند، چرا که بسیاری از مخاطبان می‌توانند شکل و محتوای کتاب را از نزدیک ببینند و سپس آن را از مسوولان کتابخانه‌ها درخواست کنند.

وی عنوان کرد: در هفته کتاب با همکاری اداره آموزش و پرورش روزانه دانش‌آموزان بیش از هشت مدرسه از کتابخانه‌های پارس‌آباد بازدید کردند و استقبال برای عضویت در کتابخانه مطلوب بود اما این‌گونه عضویت زمانی قانع‌کننده است که تعداد اعضا با تعداد مراجعه به کتابخانه‌ها تناسب داشته باشد.

پورمحمد درباره موقعیت جغرافیایی ـ فرهنگی کتابخانه‌های «شهید رجایی» و «شهید باهنر» گفت: در هفته کتاب دو باب کتابخانه «شهید رجایی» و «شهید باهنر» با استقبال فراوان مراجعه‌کنندگان روبه‌رو بودند، چرا که از موقعیت جغرافیایی ـ فرهنگی خوبی در شهر پارس‌آباد برخوردارند. این کتابخانه‌ها بعد از کتابخانه مرکزی شهر اردبیل بیشترین مراجعه و اعضا را در استان اردبیل به خود اختصاص می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط