یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۲
همایش بزرگ تجلیل از خادمان عرصه فرهنگ مطالعه مفید

امروز نخستین همایش بزرگ تجلیل از خادمان عرصه فرهنگ مطالعه مفید در استان همدان برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، دبیر ستاد بزرگداشت هفته کتاب استان همدان در این باره اظهار کرد: در دومین روز هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نخستین همایش بزرگ تجلیل از خادمان عرصه فرهنگ مطالعه مفید در استان همدان برپا می‌شود. 

مصطفی فرجی افزود: این همایش تا ساعاتی دیگر با حضور امام جمعه، استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار، معاون توسعه کتابخانه‌های عمومی و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، فرمانداران، بخشداران، شهرداری‌ها و اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی استان همدان و اعضای کمیته مطالعه مفید همدان اجرا خواهد شد. 

وی عنوان کرد: در نخستین همایش بزرگ تجلیل از خادمان عرصه فرهنگ مطالعه مفید، از فرهیختگان عرصه کتاب و کتابخوانی با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل می‌کنیم. 

دبیر ستاد بزرگداشت هفته کتاب استان همدان همچنین از تجلیل از جوان‌ترین و مسن‌ترین اعضای کتابخانه‌های عمومی استان همدان در این همایش خبر داد و گفت: از خیران کتابخانه‌ساز، فرمانداران، بخشداران، شهرداران شهرداری‌ها و کتابداران نمونه استان نیز تجلیل خواهد شد. 

وی با بیان این که در این مراسم برنامه‌های جانبی هم برگزار می‌شوند، گفت: معرفی بخش‌های مختلف و خدماتی کتابخانه‌ها مانند نمایه نشریات، طرح اهدای کتاب، طرح کتاب من، بخش نابینایان، بخش مجزای کودک، شبکه کتابخوانان حرفه‌ای و اجرای مسابقات فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی از برنامه‌های جانبی این همایش به شمار می‌آیند.

هفته کتاب از 20 تا 27 آبان‌ماه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط