چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۰
«سهم من از چشمان او» نقد مي‌شود

کتاب «سهم من از چشمان او» در ميزگرد تخصصي مولفان حوزه ادبيات پايداري مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرد. اين نشست 23 مهر ماه در تالار اوستا در حوزه هنري برگزار خواهد شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، نشست نقد و بررسي كتاب «سهم من از چشمان او» با حضور جمعي از مولفان ادبيات پايداري،صبح يكشنبه 23 مهر ماه در سالن اوستا در حوزه هنري برگزار مي‌شود.

اين نشست قرار است به صورت ميزگرد با حضور مصطفي رحيمي،‌ نويسنده اثر،‌ حميد حسام، رواي كتاب،‌ محمدرضا سنگري،‌ نويسنده و پژوهشگر، محسن كاظمي، پژوهشگر و مولف، حجت‌الاسلام سعيد فخرزاده، ريیس دفتر تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی، حميد قزويني، نویسنده، منوچهر اكبري، سردبیر کتاب ماه ادبیات و جواد كامور بخشايش، نویسنده برگزار شود.

نشست نقد و بررسي کتاب «سهم من از چشمان او» از ساعت 10 صبح يكشنبه 23 مهر ماه 91  آغاز مي‌شود.

کتاب «سهم من از چشمان او» با مصاحبه، تدوين و نگارش مصطفي رحيمي در 11 فصل با عنوان‌‌هاي «روبه‌روي سقاخانه اباالفضل(ع)»، «شب‌هاي قرآويز»، «فرمانده‌اي مثل او»، «ممد گره»، «حركت از برد زرد»، «ديده‌باني در ساحل اروند»، «جدال در جزيره جنوبي»، «دكلي در آب»، ««عمر كوتاه دكل»، «ديده‌بان نفوذي» و ‌«وداع در چهار زبر» کتاب شده است.

خاطرات حضور حميد حسام در مناطق جنگي به عنوان ديده‌بان در لشكر 32 انصارالحسين(ع) همدان تا آخرین مسولیت‌های او در دفاع‌مقدس در اين اثر بازگو شده است.

حسام آثار متعددي در حوزه دفاع‌مقدس نوشته كه از جمله آن‌ها مي‌توان به «غواص‌ها بوي نعنا مي‌دهند» و «راز نگين سرخ» اشاره كرد. معاونت ادبيات و انتشارات بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس و دبير علمي نخستين جشنواره ملی خاطره‌نويسي دفاع‌مقدس، آخرين سمت‌های او در حوزه ادبيات جنگ بوده‌اند.

کتاب «سهم من از چشمان او» در قطع رقعی و 541 صفحه با شمارگان 2500 نسخه و بهاي 115 هزار ريال به همت دفتر مطالعات و ادبيات پايداري مراكز استاني حوزه‌هنري و توسط انتشارات سوره‌ مهر منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها