سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۱
استقبال مطلوب از نمایشگاه استانی کتاب زنجان

مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب استان زنجان گفت: از دیروز که نمایشگاه کتاب استانی زنجان آغاز شده است، شاهد استقبال مطلوب مردم این استان از نمایشگاه بوده‌ایم و به نظر می‌رسد در مقایسه با دوره پیش، بازدیدکنندگان بیشتری از نمایشگاه دیدن کنند.-

نقی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: صبح دیروز (27 شهریور) با حضور «علی اسماعیل‌پور» معاون مدیرکل حوزه وزارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی، «علی سهندی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد زنجان و چند تن دیگر از مسوولان و دست‌اندرکاران این استان، ششمین نمایشگاه کتاب استان زنجان افتتاح شد.

گل‌محمدی گفت: دیروز عصر نیز پس از گذشت چند ساعت از افتتاح نمایشگاه کتاب زنجان، جمعیت زیادی از نمایشگاه دیدن کردند و اگر به همین شکل پیش رود، پیش‌بینی می‌شود استقبال مردم در این دوره از سایر دوره‌ها پرشورتر باشد. البته هنوز آماری به دست ما نرسیده است اما استقبال کم‌نظیر دیدارکنندگان از نمایشگاه در دو روز نخست، حاکی از یک نمایشگاه موفق دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی ششمین دوره نمایشگاه کتاب استان زنجان اضافه کرد: امروز در سرای اهل قلم نمایشگاه نشستی ادبی با حضور سعیدرضا بیات، نویسنده حوزه ادبیات، از ساعت 16 تا 20 برگزار خواهد شد. سرای اهل قلم نمایشگاه هر روز یک نشست ادبی را برگزار خواهد کرد.

نمایشگاه کتاب استان زنجان از 27 شهریور تا دوم مهر در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهرستان برپاست. ساعات بازدید نمایشگاه از 9 صبح تا 12 و 30 دقیقه و همچنین از ساعت 16 تا 21 تعیین شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط