دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰
نمایشگاه کتاب استان زنجان با حضور 350 ناشر افتتاح شد

آیین افتتاحیه ششمین نمایشگاه کتاب استان زنجان با حضور 350 ناشر،اکنون با حضور علی اسماعیلی‌پور، معاون مدیرکل حوزه وزارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسوولان استانی در حال برگزاری است./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در مراسم  افتتاحیه نمایشگاه کتاب استان زنجان «علی سهندی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد این استان با خیر مقدم به ناشران سراسر کشور، به بیان گزارشی درباره فعالیت ناشران در نمایشگاه‌ استانی سال‌های گذشته پرداخت.

همچنین «علی اسماعیل‌پور» معاون مدیرکل حوزه وزارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی،سخنرانی کرد و اکنون «فیروز احمدی» معاون سیاسی و امنیتی استان زنجان در حال سخنرانی است.
 
قرار است در پایان این مراسم «آیت‌الله علی خاتمی» امام جمعه این استان سخنرانی کند.

«سیدحسین محمدی» مسوول روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در این باره گفت: این نمایشگاه ششمین دوره نمایشگاه‌ کتاب در استان زنجان است و سال‌های گذشته در ماه مهر برگزار می‌شد اما امسال از 27 شهریورماه آغاز شده و تا دوم مهرماه ادامه خواهد داشت. 

وی  عنوان کرد: 350 ناشر از سراسر ایران در نمایشگاه کتاب استان زنجان حضور دارند که از میان آنان 20 ناشر بومی‌اند، همچنین در این نمایشگاه ناشرانی نظیر امیرکبیر و سبحان شرکت دارند. 

محمدی افزود: نمایشگاه کتاب استان زنجان توسط موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برپاست و بازدیدکنندگان می‌توانند با تخفیف 40 درصدی کتاب‌های مورد نظر خود را تهیه کنند. 

وی با اشاره به همزمانی برپایی این نمایشگاه با بازگشایی مدارس، گفت: اغلب کتاب‌ها و آثار عرضه شده در نمایشگاه کتاب استان زنجان به موضوع های عمومی می‌پردازند و کمتر کتاب‌های درسی ارایه می‌شوند اما در سال‌های گذشته استقبال از این نمایشگاه بسیار مطلوب بود.

نمایشگاه کتاب استان زنجان تا یکشنبه دوم مهر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در دو نوبت صبح و بعدازظهر برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط