دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۰
40 درصد تخفیف برای بازدیدکنندگان نمایشگاه استانی زنجان

معاون فرهنگی‌ـ هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از ارایه کتاب‌های ششمین دوره نمایشگاه استانی کتاب زنجان تا 40 درصد تخفیف خبر داد.-

محمد ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به این‌که ناشران در این نمایشگاه در 300 غرفه آثار خود را عرضه کرده‌اند و بازدیدکنندگان می‌توانند از 40 درصد تخفیف برای خرید کتاب بهره‌مند شوند، بیان کرد: حضور 350 ناشر و عرضه 40 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه استانی زنجان و به ویژه ناشران برجسته از سراسر ایران، رشد قابل توجه کمی و کیفی این نمایشگاه را نوید می‌دهد و تابستان زنجان را بهاری کرده است.

وی ادامه داد: آیین افتتاحیه ششمین دوره نمایشگاه کتاب استان زنجان ساعت 10 صبح امروز با سخنرانی «علی سهندی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان زنجان، «علی اسماعیل‌پور» معاون مدیرکل حوزه وزارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور، «فیروز احمدی» معاون سیاسی و امنیتی استان زنجان و «آیت‌الله علی خاتمی» نماینده ولی فقیه امام جمعه این استان برگزار شد.

قائم‌مقام رییس ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب استان زنجان با بیان این‌که در این آیین مدیران کل فرهنگی استان زنجان، مسوولان استانداری و نماینده وزارت ارشاد حضور داشتند، افزود: در این نمایشگاه علاوه‌بر ارایه آثار مکتوب، برپایی برنامه‌های فرهنگی جانبی هم تدارک دیده شده است. در سالن «سرای اهل قلم» این نمایشگاه به‌مناسبت‌های روز شعر و ادب، سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، دهه کرامت و هفته دفاع دفاع مقدس استادان استان زنجان سخنرانی خواهند کرد.

ذوالقدر بیان کرد: این برنامه‌ها از نخستین روز نمایشگاه (27 شهریورماه) تا پایان نمایشگاه (دوم مهرماه) برپاست. همچنین در نمایشگاه کتاب استان زنجان به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس برپا خواهد بود. این نمایشگاه امروز با حضور امام جمعه استان زنجان افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب استان زنجان از 27 شهریورماه تا دوم مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در دو نوبت 9 صبح تا 12 و 30 دقیقه و همچنین از ساعت 16 تا 21 برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط