دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵
فراخوان «منادی تربیت» برای پانزدهمین نمایشگاه دانش‌آموزی

انتشارات منادي تربيت براي برگزاري «50 هزار نمایشگاه کتاب در 50 هزار مدرسه» فراخوان داد. پانزدهمین دوره اين نمايشگاه دانش‌آموزي در هفته كتاب برگزار مي‌شود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، موسسه فرهنگی منادی تربیت وابسته به معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به عنوان متولی برگزاری طرح ملی «50 هزار نمایشگاه کتاب در 50 هزار مدرسه» برای شرکت ناشران در پانزدهمین دوره از این طرح فراخوان داد.

ناشران سراسر کشور برای شرکت در پانزدهمین دوره طرح ملی «50 هزار نمایشگاه کتاب در 50 هزار مدرسه» می‌توانند از شنبه (24 تیر) تا چهارشنبه (18مرداد) از ساعت 8 تا 16  جز ایام تعطیل یک جلد از هر عنوان کتاب منتشر شده سال 1388 به بعد را به دبیرخانه طرح مذکور ارسال کنند.

ناشران سراسر كشور مي‌توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکی انتشارات منادي تربيت به نشانی www.monadi.org فرم ثبت‌نام را تکمیل و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88809787 و 88894291 تماس بگیرند.

دبیرخانه پانزدهمین دوره طرح ملی «50 هزار نمایشگاه کتاب در 50 هزار مدرسه» در خیابان استاد نجات اللهی کوچه بیمه، شماره 26 واقع شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود جزمی ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    با توجه باین که عده ای از ناشران برای ارسال اثار مولفان احساس مسئولیت نکرده و از ارسال کتابهای نو و جدید که در نوع خود کم نظیر و دارای ارزش اموزندگی و نو اوری برای مقابله فرهنگی با دشمنان اسلام ناب محمدی اقدام نمی کنند استدعا دارد بکلیه ادارات اموزش و پرورش این فرا خوان ارسال و به اهل قلم فرهنگیان ابلاغ و اثار انان دریافت و در معرض دید اهل قلم و خبرگان اموزشی قرار گیرد بنده دو جلد کتاب معارف قرانی و راه حل های از بین بردن علل اختلاف در تفاسیر و حقایقی از مهدویت بنام درّ ثمین و ستاره بالدار ( النح الثاقب ) تالیف و ترجمه کردم متاسفانه کتابها در گوشه خانه دارد خاک می خورد و کسی از اهل قلم و فروش اثار نو اور پشتیبانی نمی کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط