شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۶
فراخوان یک جایزه جدید بين‌المللي برای کتاب‌های تصویری کودکان

شورای ملی گسترش کتاب سنگاپور که از سال ۱۹۶۹ با هدف ترویج کتابخوانی و ترویج ادبیات و آثار ادبی ارزشمند آسیایی فعالیت می کند جایزه‌ای برای کتاب‌های تصویری با مضمون فرهنگ و تمدن و مسایل آسیا راه اندازی کرده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از سایت کتابک، نخستین دوره جایزه «SingTel» در سال ۲۰۱۳ برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این جایزه تشویق ناشران به انتشار کتاب‌هایی با مضمون‌هایی در پیوند با فرهنگ و تمدن و مسایل کشورهای آسیایی، برانگیختن توجه و پشتیبانی همگانی و شناسایی و قدرداني هر ساله از یک کتاب داستانی با این مضمون است. 

تصویرگر و نویسنده برنده نخست این جایزه هر یک  پنج هزار دلار آمریکا دریافت خواهند کرد. این جایزه در نخستین دور خود در طول برگزاری فستیوال کودکان در ماه می ۲۰۱۳ اهدا خواهد شد.

نویسندگان و تصویرگران علاقمند بالای ۱۸ سال از هر ملیتی و هر کشوری می توانند تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۲ آثار خود را به همراه فرم نام نویسی به نشانی زیر ارسال کنند.

National Book Development Council of Singapore
Geylang East Public Library
50 Geylang East Avenue 1
Singapore 389777

نویسندگان می توانند به تنهایی یا به همراه تصویرگر، کتابشان را در این مسابقه شرکت دهند. کتاب‌های تصویری باید برای کودکان نوزاد تا ۶ ساله نوشته شده باشد، درون‌مایه آن در پیوند با فرهنگ و تمدن و مسایل کشورهای آسیایی باشد، به زبان انگلیسی، اوریجینال  و حداکثر دارای ۵۰۰ واژه باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها