جواد افتاده با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: اين همايش در نظر دارد ظرفیتهای بالقوه رسانههای اجتماعی را شناسایی کند و در بخشهای مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی فرصتهای جدیدی را براي دستیابی به تحقق افق ایران 1404 فراهم آورد.
وي درباره محورهای همایش توضيح داد: رسانههای اجتماعی و هویت اسلامی – ایرانی، رسانههای اجتماعی و رونق کسب و کار، نقش رسانههای اجتماعی در پیشبرد برنامههای توسعه کشور، تاثیر متقابل رسانههای اجتماعی و رسانههای جمعی، تاثیر سیاستهای سرویسدهندگان رسانههای اجتماعی بر رفتار کاربران، شیوههای بهکارگیری استراتژیک رسانههای اجتماعی در شرکتها، سازمانها و دستگاههای اجرایی، رسانههای اجتماعی و بهکارگیری آن در حوزه علوم ارتباطات(روزنامه نگاری، روابط عمومی و تبلیغات)، رسانههای اجتماعی و بهکارگیری آن در آموزش و سایر موضوعاتی که به شناسایی ظرفیتهای رسانههای اجتماعی در حرفهها، شغلها و حوزههای مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مرتبط باشد، از جمله محورهاي اين همايش است.
افتاده همچنين از چاپ كتاب چكيده مقالات در روز برگزاري همايش خبر داد و گفت: متن كامل مقالات با همت انتشارات سوره مهر در قالب كتاب منتشر ميشود.
وي در پايان اظهار كرد: اين همايش به صورت يكروزه برگزار خواهد شد و در آن در دو كارگروه سخنرانيهاي علمي و مقالات برگزيده ارايه ميشوند.
اين همايش همزمان با روز رسانههاي اجتماعي، 10 تيرماه سال جاري به رياست يونس شكرخواه برگزار ميشود. پروفسور یحیی کمالیپور، محمد سلطانیفر، سیدوحید عقیلی، حسن نمکدوست تهرانی، ناصر فکوهی و بهزاد دوران از جمله اعضای شورای سیاستگذاری همایش روز رسانههای اجتماعی هستند.
نظر شما