شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷
استقبال از كتاب «زن و خانواده» در نمايشگاه كتاب

انتشارات شوراي فرهنگي ـ اجتماعي زنان 36 عنوان كتاب و 53 عنوان فصلنامه تخصصي در بيست و پنجمين نمايشگاه كتاب تهران عرضه كرده است. كتاب «زن و خانواده» از جمله كتاب‌هاي پر فروش اين انتشارات در نمايشگاه كتاب به شمار مي‌رود.-

زهرا بهلول، كارشناس ارتباطات انتشارات شوراي فرهنگي ـ اجتماعي زنان در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين مطلب اظهار كرد: شوراي فرهنگي ـ اجتماعي زنان به عنوان شوراي سياستگذار و برنامه‌ريز در حوزه زن و خانواده بر اساس رهنمودهاي امام خميني(ره) از سال 1377 شروع به انتشار آثار و مكتوبات علمي و پژوهشي كرده است.

وي ادامه داد: اين شورا تاكنون 53 فصل‌نامه و 54 عنوان كتاب منتشر كرده است. از ميان اين آثار، كتاب‌هاي «ارزيابي وضعيت زنان در آموزش عالي»، «خانواده، كار، جنسيت»، «زنان سرپرست خانوار»، «شاخص‌هاي سنجش وضعيت زنان و خانواده»، «هويت برتر» و «رويكرد نوين در روابط خانواده» در بيست و پنجمين نمايشگاه كتاب تهران عرضه شده‌اند.

كارشناس ارتباطات انتشارات شوراي فرهنگي ـ اجتماعي زنان افزود: از ميان ساير آثاري كه در اين دوره از نمايشگاه كتاب تهران با استقبال چشمگير بازديدكنندگان مواجه شده‌اند، مي‌توان به كتاب‌ «فمينيسم و خانواده» اشاره كرد.

بهلول در پايان سخنانش گفت: ارايه اين آثار و پژوهش‌ها به انديشمندان، صاحب‌نظران و متوليان فرهنگي از جمله اهداف شوراي فرهنگي ـ اجتماعي زنان از انتشار اين كتاب‌ها و فصلنامه‌ها به شمار مي‌رود.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز (شنبه، 23 ارديبهشت) با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی» در مصلای امام خميني (ره) به كار خود پايان مي‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط