چهارشنبه ۵ دی ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۷
اسامی برندگان هشتمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان اعلام شد

هشتمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان، ۳۳ تن از برندگان بخش‌های دوازده‌گانه خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همزمان با اولین روز جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان، اسامی برندگان این جشنواره، عصر امروز، اعلام شد.

فریدون عموزاده خلیلی، از نشریه دوچرخه در بخش یادداشت، کاترینا ورزی از ماهنامه کتاب‌ ماه در بخش نقد و مقاله،‌ فریبا خانی از نشریه دوچرخه در بخش خبر، ندا انتظامی و فهیمه احمدی از نشریات دوچرخه و باران به طور مشترک در بخش گفت‌و‌گو، به عنوان نفرات برتر انتخاب شده و لوح زرین و دیپلم افتخار این جشنواره را دریافت کردند.


همچنین در بخش آموزشی، محمدرضا سرشار از نشریه سروش نوجوان، در بخش علمی،مهدی قهرمان و علیرضا منصوب‌ بصیری از نشریه کاوش به طور مشترک،‌ برگزیده شدند.

مهناز فتاحی نیز از نشریه کیهان بچه‌ها در بخش داستان، لوح زرین و دیپلم افتخار جشنواره را دریافت کرد.

محمد پور‌وهاب از نشریه باران و کبری بابایی از نشریه سلام بچه‌ها نیز به طور مشترک جوایز بخش شعر نوجوان را ازآن خود کردند.

در بخش ترجمه، ونوس علاقه‌بند از نشریه کیهان بچه‌ها و سیف‌الله گلکار از بچه‌ها گل‌آقا و در بخش کاریکاتور محمود ضیایی‌زرد خشویی و لاله ضیایی، هردو از نشریه بچه‌ها گل‌آقا، موفق به دریافت لوح زرین و دیپلم افتخار جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان شدند.

شیوایی ضیایی از شاهد کودک، در بخش طراحی روی جلد و صادق جمالی از نشریه آینده‌سازان در همین بخش از دیگر برندگان این جشنواره بودند.

محمدرضا بایرامی و آناهیتا آروان، هردو از نشریه کیهان بچه‌ها به طور مشترک در بخش سرمقاله، زهره پری‌رخ از نشریه کوشش در همین بخش و مهسا بزرگ‌امید، از نشریه شاهد نوجوان، در بخش صفحه آرایی، از دیگر برگزیدگان این جشنواره بودند.


برندگان در این بخش، دیپلم افتخار جشنواره را دریافت کردند.


همچنین از دیگر برگزیدگان این جشنواره، معصومه انصاریان از نشریه پژوهشنامه و ساره گودرزی از نشریه آینده‌سازان، در بخش نقد و مقاله، سید نوید علی‌اکبر از نشریه عروسک سخن‌گو، در بخش داستان تالیفی و افسانه شعبان‌نژاد، از نشریه دوست خردسال،‌ در بخش شعر، دیپلم افتخار جشنواره را دریافت کردند.

اعظم کاوه از کیهان بچه‌ها در بخش خبر، فاطمه مشهدی‌رستم، مسعود بهارلو و ساره گودرزی به ترتیب از نشریه باران، سلام بچه‌ها و آینده‌سازان، هرسه به طور مشترک در بخش گزارش و مریم نظری از نشریه انتظار نوجوان و نرگس عماری الله‌یاری از نشریه باران در بخش داستان مخاطب، برنده دیپلم افتخار شدند.

مهسا صالحی نیز برگزیده بخش شعر مخاطب از نشریه کیهان بچه‌ها و سید سعید هاشمی،‌ برگزیده بخش طنز و کمیک‌استریپ از نشریه انتظار نوجوان بودند که دیپلم افتخار هشتمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان کانون را دریافت کردند.


گفتنی‌است در افتتاحیه این جشنواره با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز،‌ از نشریه بچه‌ها گل آقا، کیهان بچه‌ها و دوچرخه نیز به طور ویژه تقدیر شد.


هشتمین دوره جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان با مراسم افتتاحیه و اهدای جوایز در روز پنج دی آغاز به کار کرد .اين جشنواره تا ۱۸ دی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها