دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۰
«با سمفوني زندگي هم‌نوا باش» به نمايشگاه كتاب تهران مي‌آيد

مدير انتشارات «هو» از عرضه كتاب‌هاي جديد اين انتشارات در نمايشگاه كتاب تهران خبر داد و گفت: «با سمفوني زندگي هم‌نوا باش» و «دعا يعني حس حضور خداوند» از جمله اين كتاب‌ها ست._

نفيسه معتكف، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) گفت: «با سمفوني زندگي هم‌نوا باش» با موضوع عشق و زندگي مانند ساير كتاب‌هايي كه توسط انتشارات هو منتشر شده در حوزه روان‌شناسي و خودشناسي است. 

وي افزود: كتاب «دعا يعني حس حضور خداوند» نيز سعي در نشان دادن ساده بودن دعا دارد؛ دعا درست مثل این است که دری را باز کنی و از میان آن به سوی خدا گام برداری. 

معتكف به كتاب‌هاي جديد ديگري كه توسط نشر هو در نمايشگاه كتاب امسال عرضه مي‌شود اشاره كرد و گفت: كتاب «رد پای خدا در زندگی ما» كه شامل مجموعه داستان‌ها و ماجراهای الهام بخش است و  «یادداشت‌های معنوی به خودم» و «خداوند نجواي ترا مي‌شنود» در نمايشگاه كتاب عرضه مي‌شوند.

وي افزود: اين انتشارات در ماه‌هاي اخير 30 کتاب جديد روانه بازار كرده و 12 کتاب هم توسط اين نشر تجديد چاپ شده است. 

مدير انتشارات هو اظهار كرد: برای نمایشگاه کتاب تهران هم بیش از 10 کتاب جدید توسط انتشارات هو عرضه می‌شود و تعداد 14 کتاب دیگر هم در وزارت فرهنگ و ارشاد در مراحل بررسی است.

«با سمفوني زندگي هم‌نوا باش» به قلم ورونيكا ري و «دعا يعني حس حضور خداوند» نوشته تري لين تيلور است كه هر دو توسط نفيسه معتكف ترجمه و ارديبهشت در نمايشگاه كتاب تهران ارايه مي‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها