یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۶
كتاب‌ها در كتابخانه «دكتر عظيمي» مبادله مي‌شوند

كتابخانه دكتر عظيمي اكنون ميزبان طرح مبادله كتاب ويژه فصل زمستان با عنوان «گذر كتاب» است. علاقه‌مندان مي‌توانند با هدف مبادله يا خريد و فروش كتاب، سه‌شنبه‌هاي هر هفته به اين كتابخانه مراجعه كنند.-

شهره سماعي، رييس كتابخانه دكتر عظيمي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار كرد: علاقه‌مندان براي شركت در اين طرح مي‌توانند كتاب‌هايي را كه پيش از اين مطالعه كرده‌اند و ديگر نيازي به آن‌ها ندارند، به كتابخانه دكتر عظيمي بياورند. اين كتاب‌ها توسط كارشناسان كتاب بررسي و بازبيني مي‌شوند و در صورت مناسب بودن، در كتابخانه عرضه خواهند شد.

وي ادامه داد: افرادي كه كتاب‌هاي خود را به كتابخانه مي‌آورند، مي‌توانند به جاي آن‌ها كتاب ديگري را انتخاب و با خود ببرند. 

رييس كتابخانه دكتر عظيمي افزود: اجراي طرح مبادله كتاب نه تنها زمينه‌هاي دسترسي آسان مخاطبان به كتاب‌هاي مورد نيازشان را فراهم مي‌كند، بلكه باعث مي‌شود تا كتاب‌هايي كه در بازار كتاب بهاي بالايي دارند و اغلب افراد به همين دليل از خريد و مطالعه آن‌ها محروم مي‌شوند، در اين كتابخانه با بهاي ناچيز عرضه شوند.

سماعي با اشاره به اين‌كه طرح مبادله كتاب همچنين باعث ورود مجدد كتاب‌هاي از پيش خوانده شده به چرخه مطالعه مي‌شود، گفت: طرح مذكور در فصل گذشته (پاييز) با عنوان «سه‌شنبه‌ بازار» در اين كتابخانه اجرا شد كه با استقبال زيادي مواجه شده بود.

وي در پايان گفت: علاقه‌مندان براي شركت در اين طرح بايد به كتابخانه دكتر عظيمي به نشاني خيابان شريعتي، نرسيده به ميدان قدس، كوچه مُهَناي يك، شماره 4 مراجعه كنند و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره 22714940 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط