یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱
«ميراث» چهارم در راه است

جلد چهارم مجموعه‌ي «ميراث» با ترجمه‌ي «محمد نوراللهي» در راه است. پيش از اين كتاب‌هاي «آراگون»، «الدست» و «بريسينگر» از اين مجموعه منتشر شده بودند./

ايبنا نوجوان: مجموعه‌ي «ميراث» اثر نويسنده‌ي آمريكايي «كريستوفر پائوليني» است كه نخستين جلد آن با نام «آراگون» را در 15 سالگي نوشته است.

اين مجموعه كه بسياري از منتقدان فضاي آن را با مجموعه‌ي «ارباب حلقه‌ها» مقايسه مي‌كنند، حال و هوايي فانتزي دارد و شخصيت‌هاي اصلي‌اش پسري به نام «آراگون» و اژدهايش با نام «سفيرا» هستند.
اتفاقات مجموعه نيز در سرزميني به نام «آلاگاسيا» پيش مي‌روند.

«جمال خداپناهي» مدير «انتشارات بهنام» كه سه جلد نخست مجموعه‌ي ميراث را هم منتشر كرده، درباره‌ي انتشار جلد چهارم آن گفت: «كتاب چهارم از اين مجموعه را محمد نوراللهي ترجمه مي‌كند. او اكنون ترجمه‌ي اين كتاب 850 صفحه‌اي را از نيمه گذرانده است، بنابراين اميدوارم بتوانيم كتاب را به زودي به دست نوجوانان برسانيم.»

اين كتاب در نوامبر 2011 (آبان ماه سال جاري) در آمريكا منتشر شده است.

«كريستوفر پائوليني» هم متولد 1983 در آمريكاست و شهرتش را مديون نگارش مجموعه‌ي «ميراث» است. او نگارش اين كتاب‌ها را هنگامي كه پانزده ساله بوده آغاز كرده است. «آراگون» نخستين عنوان مجموعه است كه پس از انتشار در صدر فهرست پرفروش‌ترين كتاب‌هاي نيويورك تايمز قرار گرفت.
«الدست»، «بريسينگر» و «ميراث» جلدهاي بعدي اين مجموعه‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها