پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۰
برگزاري مسابقات كتابخواني در استان كردستان

اداره كل آموزش و پرورش استان كردستان در ايام دهه فجر همزمان با برگزاري سي‌امين دوره از مسابقات كتابخواني معاونت فرهنگي ـ هنري اين اداره، اين امكان را براي ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان فراهم آورده است تا به صورت غيرمتمركز به برگزاري مسابقه كتابخواني اقدام كنند.-

جمشيد صلواتي، كارشناس مسوول فرهنگي ـ هنري اداره كل آموزش و پرورش استان كردستان، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار كرد: كتاب‌هايي كه در اين مسابقات به عنوان منبع طراحي سوال انتخاب مي‌شوند، رويكرد تربيتي دارند و دانش‌آموزان را بيش از پيش با انقلاب اسلامي ايران آشنا مي‌كنند. اين كتاب‌ها در هر مدرسه با توجه به ويژگي‌هاي گروه‌هاي مختلف سني متفاوت‌اند.

وي ادامه داد: ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني در ميان دانش‌آموزان و تحقق فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر «نهضت مطالعه مفيد» از جمله اهداف برپايي اين مسابقات محسوب مي‌شوند.

كارشناس مسوول فرهنگي ـ هنري اداره كل آموزش و پرورش استان كردستان همچنين از برگزاري مراسم تجليل از برگزيدگان مسابقات بخش ادبي اين استان در ايام دهه فجر خبر داد و گفت: اداره كل آموزش و پرورش استان كردستان در اين ايام از برگزيدگان سه رشته شعر و داستان، مطالعه و تحقيق و روزنامه‌ديواري تجليل خواهد كرد.

صلواتي در پايان گفت: اين اداره كل براي تجليل از برگزيدگان سه رشته مذكور 300 ميليون ريال اعتبار و لوح تقدير در نظر گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط