چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۸
نفوذ جشنواره غني‌پور در ادبيات، بسيار چشمگير است

احمد شاكري، داستان‌نويس ضریب نفوذ جشنواره شهيد غني‌پور در ادبیات را بسیار چشمگیر دانست وگفت: به نظرم ورود به حوزه‌های دیگر برای جشنواره شهید غنی‌پور خوب نیست، چرا که یکی از نقاط قوت آن تمرکز بر روی ادبیات است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از ستاد خبری يازدهمين جشنواره شهید حبیب غنی‌پور، احمد شاکري اين جشنواره را بی‌نظیر خواند و گفت: جشنواره شهید غنی‌پور از دل محفل ادبی باسابقه‌ای برخاسته است.

وی افزود: پیش از این، شاهد برگزاري جشنواره‌های زیادی در کشور بودیم، اما این جریان به طور خاص، افراد و چهره‌هایی را به ادبیات کشورمان معرفی کرد که پیش از این اتفاق نیفتاده بود.

اين منتقد ادبي، یکی از نقاط قوت این جشنواره را نقد درونی جشنواره توسط برگزارکنندگان آن دانست و تصریح کرد: ضریب نفوذ جشنواره شهيد غني‌پور در ادبیات، بسیار چشمگیر است. به نظرم ورود به حوزه‌های دیگر برای جشنواره شهید غنی‌پور خوب نیست، چرا که یکی از نقاط قوت آن تمرکز بر روی ادبیات است.

شاکری، استمرار و ثبات معیارها را مهم‌ترين عامل براي بالندگي جشنواره‌ها دانست و تاكيد كرد: یک جشنواره باید بتواند نظام فکری اولیه خود را حفظ کند، به این معنا که ارزش‌های اولیه خود را فراموش نکند و در گذر سال‌ها تغییری در نگاه خود ندهد. 

آيين اختتاميه يازدهمين جشنواره كتاب سال شهيد حبيب غني‌پور، اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها