چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۱
دو كتاب‌خانه‌ی کانون در مروست و خاتم آغاز به كار می‌كند

گشایش دو كتاب‌خانه و مرکز فرهنگی، هنری ثابت و سیار روستایی در مروست و خاتم از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر در استان یزد خواهد بود.

ايبنا نوجوان: علی‌رضا جلالی، رییس کمیته‌ي دهه‌ي فجر در استان یزد با بیان این خبر گفت که كتاب‌خانه و مرکز فرهنگی، هنری ثابت کانون در مروست به عنوان نخستین کتاب‌خانه کانون این شهر و کتاب‌خانه‌ي سیار روستایی خاتم هم‌زمان با سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری خواهد رسید. 

او همچنین از برگزاری مسابقات ادبی و اجرای برنامه‌ي «کوچه‌ي انقلاب»، در دهه‌ي فجر خبر داد.

مدیر کانون استان یزد با بیان این‌که باید خاطرات انقلاب برای کودکان به زبان آن‌ها گفته شود، اظهار كرد: هرچه می‌گذرد اهمیت بازسازی حوادث و خاطرات انقلاب اسلامی برای فرزندان ما بیش‌تر می‌شود. کودکان و نوجوانان ما هیچ تصویری از انقلاب و امام در ذهن خود ندارند و ما باید این فضا را برای آن‌ها به وجود بیاوریم تا همان‌طور که بزرگ می‌شوند درباره‌ي انگیزه‌ها و دلایل وقوع این رویداد و حماسه آگاهی پیدا کنند. 

وی بر اجرای برنامه‌های شاد و مفرح در روزهای دهه فجر تاکید کرد و گفت: دهه فجر امسال مصادف با هفته وحدت و ولادت حضرت محمد (ص) است که می‌طلبد برنامه‌های امسال شادتر و همراه با کیفیت، خلاقیت و نوآوری ویژه برگزار شود. کمیته کودکان و نوجوان هم باید زمینه حضور و مشارکت همه بچه‌های استان را در اجرای این برنامه ها فراهم کند. 

منبع خبر: روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها