دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۶ - ۱۱:۱۸
"هم خانه"؛روايت مهرداد فريد از معضلات اجتماعي

فيلم سينمايي "هم خانه" ساخته «مهرداد فريد» هم اكنون در مرحله ساخت موسيقي قرار دارد تا با پشت سر گذاشتن آخرين مراحل توليد جهت حضور در بيست و ششمين جشنواره بين المللي فيلم فجر آماده شود. قصه اين فيلم به معضلات دانشجويان شهرستاني به منظور تهيه خوابگاه در تهران اشاره دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري كتاب(ايبنا)، فيلم سينمايي "هم خانه" به كارگرداني «مهرداد فريد» و تهيه كنندگي «مسعود جعفري جوزاني» هم اكنون در مرحله ساخت موسيقي قرار دارد و قرار است در جشنواره بيست و ششم فيلم فجر به نمايش درآيد.

مهرداد فريد علاوه بر كارگرداني اين اثر، فيلمنامه "هم خانه" را هم به نگارش درآورده است. اين نويسنده در خلاصه داستان اين فيلم آورده: «مهسا» دانشجوی ترم آخر شهرستانی است که به خاطر نمره نیاوردن در یک درس، ناچار است یک ترم دیگر در تهران بماند. اما او که تا کنون برای اقامت در تهران با چند تن از دانشجویان هم دوره ای خود هم اتاق بوده، با فارغ التحصیل شدن آنها مجبور است به فکر جایی دیگر برای اقامت باشد. اما مگر پیدا کردن جایی مطمئن در دل غولی مثل تهران، برای دختری تنها و شهرستانی، به این سادگی است؟

فيلمبرداري اين فيلم كه از 27 مردادماه سال جاري آغاز شده است با گذشت 37 جلسه 4 مهرماه به اتمام رسيد.

بازيگراني چون، اكبر عبدي، بهنوش بختياري، بیتا سحرخیز، علیرضا اشکان، مریم بوبانی، شهرزاد کمالزاده، علی مردانه، بابک بادکوبه، سمیه لرستانی، مهدی جمشیدی، بهنام داوری، کامیار الیاسی، گلناز یمینی، سامن حسین زاده، لیلا زارع زاده، نگار شفیعی زاده و علی اصلانی در فيلم "هم خانه" به ايفاي نقش پرداخته اند.

مهرداد فريد پيش از اين نويسندگي و كارگرداني فيلم "آرامش در ميان مردگان" را بر عهده داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط