چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۷
«آسيب‌شناسي طلاق» نقد مي‌شود

كتاب‌«آسيب‌شناسي طلاق» نوشته دكتر فهيمه ملك‌زاده در كتابخانه شيخ صدوق منطقه 20 شهرداري تهران نقد مي‌شود._

عليرضا محمودي، مدير كتاب‌خانه شيخ صدوق، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين خبر اظهار كرد: كتاب «آسيب‌شناسي طلاق» نوشته فهيمه ملك‌زاده، همزمان با نخستين رونمايي و معرفي آن در اين كتابخانه، توسط دكتر سعيد‌غفاري، استاد كتابداري دانشگاه، نقد و بررسي مي‌شود.

وي ادامه داد: چاپ نخست اين كتاب در هشت فصل و 318 صفحه با همكاري مشترك انتشارات چاپار و دبيزش منتشر شد و به مسايل حقوقي و اجتماعي طلاق مي‌پردازد.

وي دليل برگزيدن اين كتاب براي معرفي و بررسي را استقبال خانواده‌هاي منطقه 20 تهران و كم‌آگاهي برخي از آنان نسبت به مساله طلاق عنوان كرد و افزود: در اين نشست كه يكشنبه(29 آبان) از ساعت 16 تا 18 برگزار مي‌شود، علاوه بر علاقه‌مندان به اين مبحث، كتابداران منطقه 20 و دانشجويان رشته كتابداري دانشگاه علمي‌كاربردي نيز حضور خواهند داشت.

مدير كتابخانه شيخ صدوق از علاقه‌مندان دعوت كرد براي شركت در اين نشست به نشاني شهر ري، فلكه اول دولت‌آباد، پارك مهران، كتابخانه ولا مراجعه كنند.

محمودي همچنين از برنامه قدرداني از تمام كتابداران منطقه 20 شهرداري تهران با حضور مسوولان كتابخانه‌ها و مديران محلي، معاونت اجتماعي و مدير فرهنگي هنري منطقه 20 شهرداري تهران و مسوولان كتابخانه حضرت عبدالعظيم(ع) خبر داد و گفت: در اين مراسم كه دوشنبه (30 آبان‌ماه) از ساعت 10 تا 12 در فرهنگسراي ولا به نشاني شهرري، ميدان نماز برپا خواهد شد، با ارايه لوح يادبود و كارت هديه و برگزاري تواشيح با مضمون كتاب‌خواني، از كتابداران اين منطقه قدرداني خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط