چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۹
مسابقه كتابخواني «حقيقت جاودان»

کتابخانه فرهنگسرای فردوس به مناسبت عید غدیرخم و جشن «ولایت» مسابقه کتابخوانی «حقیقت جاودان» را برگزار می‌کند.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگي ـ هنری منطقه پنج و فرهنگسرای فردوس، این مسابقه از جمعه(20 آبان) تا دوشنبه(30 آبان) با هدف آشنایی بیشتر شهروندان با واقعه غدیرخم و وقایع قبل و بعد از آن، اجرا مي‌شود و سوالات آن از کتاب «بلندترین داستان غدیر» اثر محمدرضا انصاری طراحي شده‌اند. 

سوالات اين مسابقه به صورت تستی طراحی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند سوالات، برگه پاسخ‌نامه و کتاب «بلندترین داستان غدیر» را از کتابخانه فردوس دریافت کنند. 

کتاب «بلندترین داستان غدیر» به روایت «حذیفه یمانی» برای یک جوان ایرانی در مدائن نوشته شده که انتشارات دلیل‌ما در پاییز 89 آن را به چاپ رسانده است. 

این کتاب شامل هشت بخش است که مباحثی مانند معرفی حذیفه يماني؛ راوی داستان غدیر، اسناد و منابع بلندترین داستان غدیر، مقدمات واقعه غدیر و توطئه‌های منافقین، واقعه غدیرخم، توطئه بر ضد غدیر، مقابله عایشه با غدیر، آغاز اقدامات ضد غدیر برای تشکیل سقیفه، در بخش‌هاي هشت‌گانه آن به چشم مي‌خورند.

علاقه‌مندان براي شركت در اين مسابقه مي‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در میدان صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه كنند يا براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌های 70 ـ 44002269 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط