چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۹
نمايش اقتباس دیگر از آثار استفن کینگ بر پرده سينماها

اقتباس از رمان ديگري از «استفن كينگ» نویسنده آثار دلهره آور، راهی پرده بزرگ سينماها می شود.-

به گزارش خبرگزاري کتاب ايران (ايبنا) به نقل از آی.اف.سی، با توجه به این که اقتباس‌های سینمایی از آثار استفن كينگ، جنايي‌نويسي مشهور آمريكايي جایگاهی خاص در سینما دارد، هر روز آثار دیگری از او برای راه یافتن به پرده نقره ای مورد توجه قرار می گیرد.
 
با وجود این که اخیرا خبر ساخت فیلمی با اقتباس از کتاب «ایستگاه» برای سینما اعلام شد، دو اثر دیگر او برای تبدیل شدن به فیلم مورد نظر قرار گرفته اند. 

نخستین مورد از این میان «رز مدر» نام دارد که در سال 1995 منتشر شده و درباره زنی است که می خواهد از شوهری بدزبان بگریزد. این زن با سفری از درون یک نقاشی می خواهد تا از این خشونت خانگی فرار کند. خود کینگ این اثر را «سنگین» خوانده است. 

«نوامي شريدان» فيلمنامه اقتباسي از اين اثر را نوشته است و پالمور پیکچرز امیدوار است کار ساخت این فیلم را ظرف یک سال و نیم دیگر شروع کند. شريدان پيش از اين در سال 2002 فیلمنامه«در آمريكا» را نوشت. 

پروژه دیگری از کینگ در دست ساخت قرار دارد که «زیر گنبد» نام دارد. درباره این پروژه که با اقتباس از رمانی به همین نام برای تلویزیون ساخته می شود و از تابستان خبر ساخت آن اعلام شده، تاکنون خبر جدیدی منتشر نشده است. «برايان كي. ووگان» كه نگارش سه فصل از سريال پرطرفدار «لاست» را بر عهده داشته قرار است فیلمنامه این فیلم را با همکاری خود کینگ بنویسد. این رمان در سال 2009 منتشر شد.

«مسير سبز»، «رهايي از شائوشنگ»، «مه» و «درخشش» شماری از فیلم های مشهور سینمایی هستند که به کارگردانی کارگردانان صاحب نام راهی پرده بزرگ سینما شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها