چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۷
افتتاح کتابخانه عمومی شهرک طالقانی ماهشهر

منوچهر صفائیان ريیس اداره کتابخانه‌های عمومی ماهشهر از افتتاح کتابخانه عمومی شهرک طالقانی در هفته کتاب سال جاری خبر داد.-

منوچهر صفائيان ريیس اداره کتابخانه‌‌های عمومی ماهشهر در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) با بيان اين مطلب گفت: مراحل ساخت اين كتابخانه تمام شده و كار تجهيز آن نيز به اتمام رسيده است. در تلاش هستيم با هماهنگي فرماندار شهر ماهشهر در اولين روز هفته كتاب مصادف با 22 آبان‌ماه اين كتابخانه را افتتاح كنيم.

وي درباره منابع تجهيز اين كتابخانه گفت: تا كنون نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور سهميه‌اي را براي اين كتابخانه ارسال نكرده است اما در تعامل با اين نهاد اميدوار هستيم كه تا پايان آبان‌ماه اين منابع ارسال شود.

وي افزود: تا كنون 3 هزار كتاب براي افتتاح اين كتابخانه تامين شده و 150 عضو نيز براي استفاده از آن ثبت‌نام كرده‌اند.

صفائیان درباره ساير برنامه‌هاي هفته كتاب گفت: علاوه بر این کانون ادبی و فرهنگی شهرستان در هفته کتاب فعال خواهد بود و برنامه‌هایی مثل جلسات شعرخوانی، کتابخوانی و جلسات نقد و بررسی كتاب را برگزار مي‌كند.

ريیس اداره کتابخانه‌‌های عمومی ماهشهر  افزود: در این هفته تمامي کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهشهر توسط دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم مردم، مسوولان شهرستان مورد بازدید قرار خواهد گرفت و مهدهای کودک نیز به شکلی ویژه و با برنامه‌های خاص از این کتابخانه‌ها بازدید مي‌كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها