دوشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۷
«به دنياي ipad خوش آمديد» به چاپ رسيد

كتاب «به دنياي ipad خوش آمديد» ترجمه يحيي هاشميان از سوي شركت نرم‌افزاري نقش وارد بازار كتاب شد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اين كتاب محورهاي اصلي استفاده از ipad را براي كمك به كاربران فارسي زبان، آموزش داده است.

در بخشي از مقدمه كتاب آمده كه يكي از انقلابي‌ترين محصولات اپل، رايانه لوحي ipad است كه بنابر آمار موجود، ميزان فروش آن در دو سالي كه به بازار عرضه شده، بيش از تمام مدل‌هايي بوده كه سازندگان ديگر رايانه‌هاي لوحي از ابتداي اختراع آن تاكنون توليد كرده‌اند. چاپ اين كتاب از اين روي انجام گرفت كه با وجود محبوبيت  دستگاه‌هاي ipad در ايران منبع شناخته شده‌اي براي رفع مشكلات كاربران فارسي زبان وجود نداشت. 

اين كتاب به همراه فهرست متنوعي از موضوعات، مي‌تواند از طرفي براي كاربران جديد ipad و از سوي ديگر به عنوان مرجع مختصر براي كاربران حرفه‌اي مفيد واقع شود. 

كتاب «به دنياي ipad خوش آمديد»داراي سرفصل‌هايي چون «آشنايي با قطعات و اجزاي ipad»، «اتصال به اينترنت و بازبيني ايميل‌ها»، «معرفي و نحوه استفاده از نرم افزارهاي كاربردي پرطرفدار»، «كتاب‌ها و نشريات الكترونيكي»، «پخش آهنگ و فيلم»، «همسان‌سازي اطلاعات با ipad»، «تنظيمات، رفع مشكلات و مراقبت از ipad» و «معرفي لوازم جانبي ipad» است.

در اين كتاب خصوصيات سيستم عامل جديد ios 4 و ويژگي‌هاي ipad 2 نيز ارايه شده است. همچنين در تمام فصل‌هاي كتاب تلاش شده تا نكات مورد نياز كاربران ايراني كه در بهره‌برداري از دستگاه به آنها كمك مي‌كند، تشريح شود. 

كتاب «به دنياي ipad خوش آمديد» در 267 صفحه، 3300 نسخه و با بهاي 95000 ريال از سوي شركت نرم‌افزاري نقش منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها