پنجشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۷
پایگاه اینترنتی انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی راه‌اندازی شد

پایگاه اینترنتی انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی با نشانی جدید به عنوان جامع‌ترین منبع خبری ناشران کتاب دانشگاهی راه‌اندازی شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، پایگاه اینترنتی انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی راه‌اندازي شد، یکی از اهداف راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی، ارایه جدیدترین اخبار ناشران دانشگاهی به صورت روزانه برای ناشران و مخاطبان کتاب دانشگاهی است.

مدیر روابط عمومی انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی گفت: مهمترین هدف از طراحی این پایگاه اینترنتی  معرفی ناشران عضو انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی به همراه آثار منتشره آنها به جامعه دانشگاهی است.

زهرا توکلی افزود: ناشران در سایت www.abup.ir می‌توانند با داشتن نام کاربردی و رمز عبور شخصی، داده‌های اختصاصی آثار خود را ویرایش کنند. 

وی یادآور شد: بخش مهم این سایت برای معرفی نمایشگاه کتاب طراحی شده است و در آن علاوه بر لیست ناشران شرکت‌کننده نمایشگاه، فهرست کاملی از کتاب‌های ارایه شده در نمایشگاه‌ها نیز، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. 

مدیر روابط عمومی انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، دسترسی آسان و سریع به فهرست کتاب‌ها را از دیگر مزایای این پایگاه اینترنتی برشمرد و افزود: مخاطبان می‌توانند به راحتی فهرست کتاب‌ها را به صورت excel دریافت و بدون استفاده از اینترنت به جستجوی کتاب مورد نیاز خود بپردازند. 

وی اظهار کرد: مخاطبان نظرات و پیشنهادهاي سازنده خود را از طریق سامانه اینترنتی www.abup.ir به بخش روابط عمومی انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی ارسال كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها