چهارشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۵
كنفرانس «گفت‌وگوي اديان و فرهنگ‌ها در آسيا» كتاب مي‌شود

رییس مرکز گفت‌وگوی ادیان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به اين كه روزهاي 20 و 21 شهريور ماه، سومين دوره كنفرانس «گفت‌وگوي اديان و فرهنگ‌ها در آسيا» برگزار خواهد شد، از ارايه مجموعه مقالات دو دوره قبل در قالب كتاب و در روز همايش خبر داد._

حجت‌الاسلام دکتر محمدحسین مظفری در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در اين باره عنوان كرد: اين كنفرانس دو روزه با همكاري مجلس شوراي اسلامي و مجمع مجالس آسيايي در دفتر مطالعات وزرات خارجه در تهران برگزار مي‌شود و رييس مجلس شوراي اسلامي، سخنراني افتتاحيه آن را بر عهده دارد.

رييس دبيرخانه همايش «گفت‌وگوي اديان و فرهنگ‌ها در آسيا» يادآور شد: مجموعه مقالات اين دوره همايش در فصلنامه انگليسي‌زبان اين مركز با عنوان «ديالوگ» منتشر خواهد شد.
 
وي گفت: در اين همايش 22 ميهمان خارجي از اعضاي مجمع مجالس آسيايي شركت دارند. از اين ميان، افرادي از كشورهاي ناظر مانند روسيه و استراليا نيز حضور خواهند يافت.  

مظفری تبيين راه‌كارهايي براي تحكيم رشته پيوندهاي فرهنگي ميان كشورهاي منطقه را از جمله اهداف برپايي اين همايش توصيف كرد و بيان داشت: مجموعه مقالات دو دوره قبلي اين همايش در قالب كتابي منتشر و در روز همايش ارايه خواهد شد. همچنين قرار است مجموعه مقالات اين دوره نيز در كتابي با زبان فارسي گردآوري و به چاپ رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط