دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۶
نگارش تاريخچه نقش رزمندگان همدان به جلد دوم رسيد

نگارش كتاب دوم از مجموعه 15 جلدي «انصار» به وسيله محسن صيفي‌كار آغاز شده است. اين اثر تاريخچه و خاطراتي از نقش رزمندگان استان همدان در دفاع مقدس از شهريور سال 1359 تا زمستان سال 1360 را دربر دارد.*

محسن صيفي‌كار در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، ‌اظهار كرد: مجموعه 15 جلدی «انصار» کارنامه عملیاتی تیپ‌ انصارالحسین (ع) را در طول دفاع مقدس دربر مي‌گيرد.

نويسنده اين مجموعه توضيح داد: جلد اول «انصار»با عنوان «از الوند تا قراویز» به قلم گلعلي بابايي منتشر شده است. کتاب دوم این مجموعه را من مي‌نوبسم و كتاب سوم با عنوان «بهار 82» به قلم گلعلي بابايي و حسین بهزاد منتشر شده است‌.

صيفي‌كار يادآور شد: جمع آوري اطلاعات كتاب دوم از مجموعه 15 جلدي «انصار»، 3 سال طول كشيده و اسناد و مدارك آن با همكاري بنياد حفظ آثار استان همدان و سازمان حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع‌مقدس سپاه و بسيج فراهم آمده است. از مصاحبه اختصاصي با سرداران استان همدان و اسناد صوتي و مكتوبي كه از زمان دفاع‌مقدس باقيمانده نيز استفاده مي‌كنم. 

وي گفت: بخش‌هايي از كتاب درباره 2 عمليات تنگه كورك و اچ 3 است و نگارش آن تا پايان سال 90 به اتمام خواهد رساند. اين اثر از سوي سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس سپاه و بسيج استان همدان، با همكاري نشر فاتحان منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها