شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۱
توليد و نشر آثاري با رويكرد تقويت سنت ازدواج در ميان جوانان

اعضاي ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر، در جلسه كميسيون بزرگداشت «روز اول ذي‌الحجه» پانزده پيشنهاد درباره تقويت سنت ازدواج در ميان جوانان ارايه كردند. تدوين و تاليف آثاري با چنين رويكردهايي توسط مولفان و شاعران از جمله اين رويكردها بود./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر، بر اساس مضامين عنوان شده در اين نشست، مقرر شد كه نويسندگان و شاعران سراسر كشور بر اساس پيشنهاد ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر، آثار خود را با رويكرد تقويت سنت ازدواج در ميان جوانان و مقابله با فرقه‌هاي انحرافي و وارداتي تاليف و تدوين كنند.

همچنين به مسوولان و ناشران سراسر كشور پيشنهاد داده شد تا به تهيه جزواتي كه در آنها به نقش و منش روابط صحيح دختران و پسران از منظر قرآن كريم و روايات معتبر اشاره شده‌ است، اقدام كنند. 

به شهرداري پيشنهاد شد تا از بيل‌بردها(تابلوهاي) ديجيتالي براي تبليغات اين حوزه استفاده كند.

پرداختن رسانه‌هاي عمومي به ويژه صدا و سيماي جمهوري اسلامي به اين موضوع به صورت متناوب در طول سال و ايجاد شبكه خانواده، برگزاري مراسم به مناسبت روز نخست ذي‌الحجه در مساجد، حسينيه‌ها و هيات‌ها و اطلاع‌رساني و تبليغ روز نخست ذي‌الحجه در مطبوعات، مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها از ديگر پيشنهادات اين ستاد به شمار مي‌آيند كه در جلسه كميسيون بزرگداشت «روز اول ذي‌الحجه» مطرح شدند.

جلسه كميسيون بزرگداشت «روز اول ذي‌الحجه» نيمه تيرماه با حضور نمايندگان سازمان صدا و سيما، وزارت بازرگاني، وزارت ارشاد اسلامي، مجمع امور صنفي توليدي و قوه قضاييه، سازمان تبليغات اسلامي و اماكن ناجا برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط