دوشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۸
کتاب «دا» برای ساخت سریال بررسی می‌شود

جعفر حسني،‌مسوول امور فیلمنامه کارگاه فیلمنامه‌نویسی حوزه هنری، گفت: كتاب‌هاي «شنام»، «حرمان هور»، «23 نفر» و «دا»، از اولویت‌هایی ساخت فيلم و سريال اقتباسي‌اند./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، جعفر حسنی گفت: در ادامه مصوبات و برنامه‌های جدید کارگاه فیلمنامه‌نویسی طبق اعلام رییس حوزه هنری و تغییر و تحولات ارايه شده از سوی معاونت سینمایی سوره، بررسی کتاب‌های «شنام»، «حرمان هور»، «23 نفر» و ساخت سریال «دا»، از اولویت‌هایی اند که به عنوان آثار اقتباسی در دستور کار شورای فیلمنامه قرار دارند.
 
وي تصريح كرد: شورای فیلمنامه نیز در حال رایزنی با کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان مطرح سینمای کشور است تا پس از بررسی طرح‌ها بتوانیم یک برگردان خوب سینمایی و وفادار به متن از آنها داشته باشیم. 

حسني افزود : در حال حاضر در بخش تولیدات مستند، 7 طرح مستند «تونس»، «حسنین هیکل»، «اسقف کاپوچی»، «انقلاب مصر»، «حجاب در کشورهای اروپایی»، «روایت انقلاب» و «10سردار بزرگ انقلاب و دفاع مقدس» به تصویب رسیده است. 

جلسات هفتگی شورای فیمنامه کارگاه فیلمنامه‌نویسی با حضور مدیران معاونت سینمایی سوره و اعضای شورا برگزار و در آن به مطالعه طرح‌های نوشته شده و مذاکره درباره آنها پرداخته می‌شود. طرح‌های تصویب شده از سوی شورا به بخش تولید ارجاع داده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها