شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰
2 اثر جديد در حوزه مديريت ورزشي

استاد دانشكده تربيت‌ بدني و علوم ورزشي دانشگاه اروميه عنوان كرد: ترجمه اثري درباره حوزه نوظهور مديريت ورزشي را به پايان رسانده‌ام و اميدوارم تا پايان سال جاري به چاپ برسد._

دكتر ميرمحمد كاشف در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) اظهار کرد: «مديريت منابع انساني در سازمان‌هاي ورزشي» عنوان اثري است كه بيان كننده شاخه‌اي تازه در مديريت ورزش در پي برگزاري چند دوره اخير بازي‌هاي المپيك و رويداد‌هاي برجسته است. اين اثر فنون شيوه مديريت داوطلبان مردمي براي برگزاري رويداد‌هاي ورزشي مانند المپيك را ارايه مي‌كند و مولفش يكي از مديران برتر اجرايي المپيك 2008 چين بوده است.

رييس هيات شناي آذربايجان غربي افزود: اين كتاب به مديران مي‌آموزد كه چگونه در زماني كم از سيل داوطلبان شركت در رويدادهاي ورزشي استفاده كنند.

نويسنده كتاب‌هاي «شناي يشرفته» و «مراحل آموزش شنا» تصريح كرد: اثر حاضر را در نمايشگاه بيست و سوم تهران در سال 89 خريداري و بيش از يك سال براي ترجمه آن زمان صرف كردم. اين اثر اکنون آماده براي چاپ است، اما تاكنون ناشرش مشخص نشده است.

عضو هيات علمي دانشكده تربيت ‌بدني و علوم ورزشي دانشگاه اروميه ادامه داد: كتاب «مديريت اوقات فراغت» را نيز ابتداي سال جاري از سوي نشر مبتكران به چاپ رسانده‌ام كه بيش از يك سال براي تاليف و گردآوري آن زمان صرف شده و از منابع داخلي و خارجي در آن استفاده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط