سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۰
3000 واژه‌ تخصصي در «فرهنگ لغات مديريت ورزشي»

عضو هيات علمي دانشكده تربيت ‌بدني و علوم ورزشي دانشگاه آزاد واحد كرج از به پايان رساندن تاليف كتابي در حوزه مديريت ورزشي خبر داد.\

دكتر مهوش نور‌بخش در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت: «فرهنگ لغات مديريت ورزشي» عنوان اثري است كه گردآوري و نگارش مطالب آن را به پايان رسيده و بيش از 3000 واژه تخصصي مديريت ورزشي را با توضيحات تكميلي بيان مي‌كند.

استاد بازنشته دانشگاه شهيد چمران با بيان اين كه هنوز نام و ناشر منتشر كننده اين كتاب مشخص نشده است، عنوان كرد: براي تاليف اين كتاب تمام آثار حوزه مديريت منتشر شده در داخل كشور را تهيه، واژه‌هاي تخصصي و كاربردي آن‌ها را مشخص و با تجربه 35 ساله خود در حوزه مديريت و بهره‌مندي از چندين لغتنامه مرجع تربيت‌بدني و علوم ورزشي، اين واژه‌ها را به صورت كاربردي ارايه كردم.

وي با تاكيد بر اين كه در اواخر تاليف اين كتاب بالغ بر 15 ساعت زمان در روز، صرف نگارش اطلاعاتش كرده‌ است، گفت: با توجه به فراگيري گرايش مديريت ورزشي در كشورمان و افزايش تعداد دانشجويان تحصيلات تكميلي در اين رشته و نيازمندي آن‌ها به منبعي مرجع در اين حوزه، دست به قلم شدم و اعتقاد دارم كه اثر، حاضر توانايي برطرف ساختن نياز‌هاي دانشجويان مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري را دارد.
استاد دانشكده تربيت‌بدني و علوم ورزشي دانشگاه آزاد واحد كرج تصريح كرد: «اصول سازمان و مديريت ورزشي» اثر مشترك من با دكتر حميد قاسمي و دكتر سارا كشكر است كه سال گذشته از سوي نشر علم و حركت منتشر شد. من فصل اصول و مباني مديريت ورزشي اين كتاب را ترجمه كردم كه بازگوكننده اطلاعاتي نظير هدايت و رهبري ارتباطات در مديريت ورزشي است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط