جمعه ۱۰ تیر ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۰
اجراي طرح قرآني 1445 در مدارس قرآن

اداره كل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش در طرح قرآني 1445 كه با همكاري شبكه قرآن سيما و با محور سوره «انفال» برگزار مي‌شود، برنامه‌هايي در دست اقدام دارد كه اجراي اين طرح در مدارس در قالب مدارس قرآن از جمله آنها به شمار مي‌آيد.

محمد جواد پيشوايي، كارشناس مسوول برنامه‌هاي قرآن وزارت آموزش و پرورش، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين مطلب اظهار داشت: اداره كل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش با هدف ترويج فرهنگ قرآن‌آموزي و آشناسازي دانش‌آموزان با روخواني و روان‌خواني قرآن كريم در راستاي طرح قرآني 1445 اقدام به ارسال بخش‌نامه به همراه فرم‌هاي مربوط براي شركت در طرح قرآني 1445 به استان‌هاي سراسر كشور و توزيع پوسترهاي مربوط به اين طرح كرده است.

وي ادامه داد: پس از اتمام دوره آموزشي شركت‌كنندگان در طرح قرآني 1445 در مدارس قرآن، با مسووليت مديران مدارس قرآن، فرم‌هاي مربوط به اين طرح كه شامل فرم‌هاي ارزيابي، نمره‌دهي‌ و... است، تكميل و تا پايان تيرماه سال جاري به ادارات كل آموزش و پرورش استان‌هاي مربوطه تحويل داده خواهند شد.

كارشناس مسوول برنامه‌هاي قرآن وزارت آموزش و پرورش عنوان داشت: ادارات كل آموزش و پرورش استان‌هاي شركت‌كننده در اين طرح پس از بررسي فرم‌هاي مسابقه، اسامي قبول‌شدگان را تا نيمه مردادماه به شبكه قرآن سيما اعلام مي‌كند و از برگزيدگان مسابقه در اواخر ماه مبارك رمضان در نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم تجليل مي‌شود.

پيشوايي در پايان يادآور شد: طرح قرآني 1445 در سال جاري به مناسبت يك هزار و چهارصد و چهل و پنجمين سال نزول قرآن كريم با اين عنوان نامگذاري شده است كه با محور سوره مباركه «انفال» از ساعت 17 تا 19 از شبكه قرآن سيما پخش مي‌شود و تا دوشنبه(10 مرداد) در قالب 19 جلسه آموزشي ارايه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط