دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۹
«سايه ابريشمی» به بازار كتاب می‌آید

علي‌اكبر كرماني‌نژاد، ‌داستان‌نويس كرماني، كه به زودي مجموعه داستان «سايه ابريشمي» او راهي بازار كتاب مي‌شود، از راكد ماندن برنامه‌هاي ادبي و دوري گزيدن نويسندگان از يكديگر در شهر كرمان ابراز نگراني كرد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، كرماني‌نژاد با تاكيد بر لزوم همكاري نويسندگان و مسوولان گفت: من براي پيدا كردن راه حلي در جهت برقراري تعامل ميان نويسندگان با يكديگر و البته نويسندگان و مسوولان، به معاونت اين وزارتخانه در كرمان مراجعه كردم تا نگراني‌ام را در اين باره ابراز كنم و در عين حال از ايشان ياري و مساعدت بخواهم.

وي افزود: مدتي است كه فعاليت‌ها و انجمن‌هاي ادبي كرمان به انفعال دچار شده‌اند، اين درحالي است كه تا چندي پيش اين تشكل‌ها از رونق نسبي برخوردار بودند. من در وهله اول از نويسندگان و سپس از مسوولان درخواست مي‌كنم كه نسبت به اين مساله اقدامات جدي انجام دهند. 

اين داستان‌نويس كرماني در ادامه درباره بي‌توجهي نهاد كتابخانه‌هاي كرمان نسبت به خريد آثار نويسندگان اين شهر، گفت: متاسفانه در كتابخانه‌هاي خود كرمان آثار جديد نوينسدگان كرماني ديده نمي شوند و در نتيجه پي‌گيري‌هايمان و اينكه حتي اجازه دهند آثار را رايگان به كتابخانه اهدا كنيم، شنيده‌ايم كه بايد عرضه اين كتاب‌ها در كتابخانه‌هاي كرمان از تهران تاييد شود!

كرماني‌نژاد كه مجموعه داستان «سايه ابريشمي» را در حال انتشار دارد، درباره اين كتاب نيز توضيح داد: در داستان‌هاي اين مجموعه فضاي جامعه امروز ايران ترسيم و اغلب به نقد برخي مضامين اجتماعي و انساني در قالب داستان پرداخته شده است. 

به گفته كرماني‌نژاد اين كتاب به زودي از سوي نشر افراز منتشر مي‌شود. 

«ابرهاي خاك‌خورده» تازه‌ترين اثر داستاني اين داستان‌نويس كرماني است كه بهار امسال(90) از سوي نشر ثالث به چاپ رسيد.  

علي‌اكبر كرماني‌نژاد متولد 1338، ‌نويسنده و داستان‌نويس است. «شما چيزي گم نكردين» و «و اين دوباره خنديد» از جمله آثار داستاني منتشر شده او هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط