دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۰
برنامه‌هاي تابستاني كتابخانه‌هاي خوزستان اعلام شد

افزايش ساعات استفاده از سالن‌هاي مطالعه، مسابقات كتابخواني و اجراي طرح «يك مسابقه يك پيامك» از برنامه‌هاي اداره كل كتابخانه‌هاي خوزستان در تعطيلات تابستان امسال است.\

رحيم فضيلت‌پور مدير كل كتابخانه‌هاي عمومي استان خوزستان با بيان اين مطلب به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: افزایش ساعات استفاده از سالن‌های مطالعه و راه‌اندازی شیفت‌های فوق‌العاده با توجه به افزایش فراغت روزانه دانش آموزان و تعطیلی مدارس در سراسر كتابخانه‌هاي استان اجرا می‌شود.
 
وي افزود: از دیگر برنامه‌های این اداره کل برنامه‌ریزی برای برگزاری هشت مسابقه استانی کتابخوانی باهدف معرفی کتاب‌هاي مفید است. 

فضيلت‌پور تصريح كرد: برگزاری شب شعر، نقد و بررسی کتاب و آموزش نویسندگی با حضور نخبگان شهرستان‌ها با محوریت کانون‌های ادبی و قرآن و نهج البلاغه از ديگر برنامه‌هاي اين اداره كل در تابستان است. 
همچنين در ايام تعطيلات تابستاني برنامه «يك مسابقه، يك پيامك» با همكاري صداوسيماي استان در قالب پاسخ به پرسش درباره فعاليت كتابخانه‌هاي خوزستان برگزار مي‌شود. 

وي از برگزاری اردوهای کوتاه مدت درون استانی (تربیتی و تفریحی) در مناطق خوش آب و هوای استان با هدف استعدادیابی و ایجاد نشاط و شادابی در اعضاي کتابخانه‌ها خبر داد و عنوان كرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی، مذهبی، احکام، قرآن كريم و نهج البلاغه در کتابخانه‌های پرجمعیت از ديگر برنامه‌هاي اين اداره كل در تابستان است.
  
فضيلت‌پور همچنين گفت: به زودي با همكاري شهرداري بندر امام  كتابخانه عمومي در بوستان بنفشه اين شهرستان راه‌اندازي مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها