شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۲
امروز، يازدهمين نشست شوراي حمايت از حقوق تاليف و نشر

يازدهمين نشست شوراي حمايت از حقوق تاليف و نشر، عصر امروز (شنبه، 20 فروردين) برگزار مي‌شود. در اين نشست تعهدات ناشر در لايحه حمايت از حقوق مالكيت فكري بررسي خواهد شد.\

رييس شوراي حمايت از حقوق تاليف و نشر با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: نشست يازدهم شورا به مواد و تبصره‌هاي قانوني بخش تعهدات ناشر لايحه حمايت از حوق مالكيت فكري اختصاص دارد.

سيدعباس حسيني‌نيك ادامه داد: در اين نشست دكتر سيدحسين شبيري، مولف لايحه حمايت قانون مالكيت فكري، در گفت‌وگو با نمايندگان تشكل‌هاي صنفي نشر، نظراتش را درباره اصلاح لايحه بيان مي‌كند.

وي با اشاره به ديگر مباحث اين نشست اظهار داشت: برخي از كاستي‌ها و كمبودهاي لايحه حمايت از قانون مالكيت فكري نيز در اين نشست بررسي خواهند شد.

حسيني‌نيك تصريح كرد: شورا در اين تلاش است تا در نشست‌هاي كنوني، تبصره‌ها و مشكلات موجود در هر يك از مواد بررسي شوند.

يازدهمين نشست شوراي حمايت از حقوق تاليف و نشر با موضوع بررسي بخش نشر لايحه قانون حمايت از مالكيت فكري عصر امروز (شنبه، 20 فروردين ماه) در دفتر مطالعات حقوقي برپا مي‌شود.

شوراي حمايت از حقوق تاليف و نشر، نهادي فراگير است كه به صورت مستقل بر اساس برآيند تمام تشكل‌ها و دست‌اندركاران حوزه‌هاي مختلف نشر و با هدف حمايت از حقوق مولفان و ناشران شكل گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط