چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
کتاب «سؤالات7 ریشتری» جرقه خواندن را در ذهن مخاطب روشن می‌کند

خوزستان- نویسنده خوزستانی کتاب «سؤالات 7 ریشتری» گفت: این کتاب با سؤالاتی که در آن درج شده جرقه شروع کار و مطالعه عمقی را برای مخاطب روشن می‌کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، سید فرزاد حسینی نویسنده کتاب «سؤالات 7 ریشتری» در مراسم رونمایی از این کتاب که عصر  چهارشنبه در کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار شد،گفت: همه ما آدم‌ها در دوران زندگی از خیلی کارهایی  که می‌خواستیم انجام دهیم به علت برخی سنت‌های رایج، صرف نظر کردیم اما این کتاب به ما پیام زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن، می‌دهد.
 
حسینی که تجربه سومین کتاب خود را دارد، با بیان اینکه دنیای امروز به سمتی حرکت می‌کند که انسان‌ها با کمبود وقت مواجه هستند ، عنوان کرد: این کتاب به صورت سوال آیتم آیتم مخاطب را با خود همراه می‌کند که به شناخت بهتری از خود برسند.
 
 
حسینی که سمت مدیرکل پزشک قانونی خوزستان را نیز برعهده دارد، اظهار کرد: افرادی هستند که در زندگی همه چیز دارند ولی دل خوش ندارند و بخشی از آن به زندگی‌های نزیسته و آرزوهایی که محقق نشده  برمی‌گردد. 

وی با بیان اینکه خیلی از اتفاقاتی که در دنیا به وجود آمده  نتیجه سؤالاتی بوده که از ذهن انسان‌ها گذشته است ، تصریح کرد: یکی از عواملی که موجب شد این سؤالات را برای کتاب بنویسم این بود که خیلی از انسان‌ها وقتی می‌خواهند تصمیمی را آغاز کنند نمی‌دانند جرقه باید از کجا شروع شود، اما خواننده با خواندن سؤالات در کتاب می‌تواند از طریق منابع مطالعاتی کتاب به پاسخ سؤالات برسد و جرقه مطالعه عمقی  برای او روشن می‌شود.
 
نویسنده کتاب سؤالات 7 ریشتری با توضیح اینکه کتاب یک سیر کُوچینگ برای مخاطب ایجاد می‌کند، گفت: با توجه به اینکه همه توان مالی برای گرفتن کُوچ (خود یادگیری فردی) ندارند تا بتوانند به انگیزه‌ها و آرزوهایشان دسترسی پیدا کنند، کتاب سؤالات 7 ریشتری  سیر کُوچینگی برای مخاطب فراهم می‌کند.
 
کتاب سیر کُوچینگی برای مخاطب فراهم می‌کند

حسینی هدف از نوشتن این کتاب را دسترسی بهتر عموم به سوالات کُوچینگی دانست و بیان کرد: در این کتاب مخاطب با سؤالاتی که از خود می‌پُرسد  به جواب هم می‌رسد و انگیزه ادامه دادن به او را می‌دهد و هدف من از نوشتن این کتاب، دسترسی بیشتر و راحت‌تر افراد ، برای مطالعه هدفمند است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها