شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
نتنوگرافی؛ بازتعریف روشی برای مطالعه روابط و فرهنگ در محیط‌های شبکه‌ای

امسال در نمایشگاه کتاب، آثاری با محوریت فضای مجازی مانند «نتنوگرافی؛ بازتعریف روشی برای مطالعه روابط و فرهنگ در محیط‌های شبکه‌ای» و «سواد رسانه‌ای؛ درآمدی بر شیوه یادگیری و سنجش» نوشته علی طلوعی مورد توجه بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به عنوان ناشر تخصصی علوم ارتباطات و رسانه با کتاب «نتنوگرافی؛ بازتعریف: روشی برای مطالعه روابط و فرهنگ در محیط‌های شبکه‌ای» به قلم محمد رضا رسولی و پویا نعمت‌الهی در نمایشگاه سی و چهارم شرکت کرده است.

مسئول غرفه این نشر در مورد عناوین پرفروش این مجموعه به ایبنا گفت: از آنجایی که ما ناشر تخصصی هستند مخاطبان ما نیز تخصصی هستند و بیشتر دانشجویان و اساتید رشته‌های علوم ارتباطات و رسانه به غرفه ما مراجعه می‌کنند. در نمایشگاه امسال کتاب‌هایی با محوریت فضای مجازی بیشتر مورد توجه بوده‌اند. که از جمله آن‌های یکی کتاب جدید ما ««نتنوگرافی؛ بازتعریف: روشی برای مطالعه روابط و فرهنگ در محیط‌های شبکه‌ای» و دیگری «سواد رسانه‌ای؛درآمدی بر شیوه یادگیری و سنجش» نوشته علی طلوعی است که ویراست دوم این کتاب نیز به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها